Terug naar overzicht
Ik vond het toch leuk dat iedereen persoonlijk nog eens kwam afscheid nemen. Zo kon ik er ook nog eens op wijzen dat er nog een gastenboek was waar ze een berichtje in konden achterlaten. Op die manier werd hun aandacht er nog eens op gevestigd en hebben we veel meer reacties in ons gastenboek. Velen waren alweer vergeten dat er één was...Groetjes,Véro
hey veroniquewij willen eigenlijk net hetzelfde als jou. we kijken zo uit naar het feest en ik wil ook echt niet de hele avond staan handjes geven. daarom geven wij onze attenties ook bij aankomst ipv bij vertrek.maar ik denk toch dat iedereen bij het vertrek toch nog wat komt zeggen hoor.volgens mij gaan wij daar toch niet onderuit kunnen haha.groetjesss
Wij hebben wel in de speech gezegd waar het gastenboek en de bedankingskes lagen.Uiteindelijk heeft iedereen nog iets tegen mij of mijn man gezegd, maar ik ben niet echt van de dansvloer af gegaan.Ze gaan echt wel doorhebben dat je wil feesten hoor.Zie alleen dat je niet naar de uitgang gaat, eens je daar staat, geraak je volgens mij niet meer weg.Sommigen hebben zelfs gewoon even gewoven naar mij toen ze doorgingen.GroetjesHeidi
Hallo!Wij trouwen ook op 03.10 ;)Ik heb nog wel veel te doen, mijn lijstje lijkt steeds langer te worden i.p.v. korter....Wat uw vraag betreft, ik zou het niet zo direct weten, maar wij werken met een "feestreglement", dat zijn "reglementen" die op elke tafel terug te vinden zijn. Wel grappig bedoeld hoor! ( Bijvoorbeeld: alle gasten worden verzocht na afloop van het feest zijn eigen partner mee te nemen en niet een ander er mee op te schepen ) Misschien kan je daarin wel iets leuks verwerken...Groetjes en veel succes !!!Suzy
Bij ons zijn de meeste nog iets komen zeggen. Maar allemaal heel kort. Ik heb er ook niets speciaals voor gedaan. Als ik op de dansvloer stond bleef ik daar ook staan. Ik heb wel telkens nog even gezegd dat ze een bedankje moesten meenemen en iets in het gastenboek moesten schrijven. Maar dit heeft mij niet gestoord. Was altijd maar heel efkes. groetjes, Carolina