Terug naar overzicht
heyhet versje op de uitnodiging van ons huwelijk voor de wet (kerkelijk volgt in 2010) was het volgende.Ons oudste zoontje was toen 11 maand en ik was 32 weken zwanger van ons tweede zoontje.Bovenaan stond gedruktHallo!!Wij komen jullie alvast verklappenDat ons papa en mama op 22/08/08, in het huwelijksbootje zullen stappen.groetjes en suc6 met de zoektocht...zo'n dingen vind ik echt niet eenvoudig
bedankt ja das echt niet eenvoudig daarmee dat ik het hier maar eens vraagalvast bedankt
SindyBij ons stond ongeveer het volgende:Ik ...(naam kindje) kondig vol trots aan dat mijn mama en papa naar het gemeentehuis gaan. De familienaam ... (achternaam kindje) is mij al gegeven maar mijn mama krijgt hem nu ook voor de rest van haar leven. Mama en papa trouwen op ../../.. in het gemeentehuis van... Je kan er natuurlijk nog bijzetten wat je wilt maar ik vond dit toch tof om de uitnodiging mee te beginnen. Op onze uitnodiging stond ook een foto van onze dochter waar ze de stam van een boom omarmt met daarin onze namen en trouwdatum gekerfd. We hebben hier heel leuke reacties op gekregen...Hopelijk vind je snel iets, het is inderdaad niet gemakkelijk!GroetjesEls
ooh dat is wel tof van die boom bedankt voor de ideetjes