Nu Online
Momenteel zijn er 715 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Na tegenvaller toch droomjurk gevonden!!

14-9-2009 18:09:25
Hoi iedereen, een tijdje geleden had ik hier gepost over mijn negatieve ervaring bij bruidswinkel Lilian Claes. Daarom heeft het enkele maanden geduurd voor ik me weer naar zo'n winkel wilde slepen. Maar: ik heb mijn droomkleed gevonden! Bij Koonings in NL ben ik supergoed geholpen en heb ik ontdekt dat de dames bij LC gewoonweg hun job niet kennen. Ze deden ook solden, dus heb ik mijn kleed aan de helft van de prijs, mooi meegenomen ;) !

Dus gewoon even dit berichtje aan iedereen die al eens grof behandeld werd bij een bruidswinkel: no worries! Ga gewoon naar ergens anders waar ze wel weten hoe met klanten om te gaan.

Ik kijk er echt al naar uit om het te dragen!!!

Groetjes

Katrien 15/05/2010

Katrien
15-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 348

Chantal
17-7-2010
 Meld misbruik14-9-2009 18:30:53

Hey Katrien,

Wat erg dat je zo'n nare ervaring tegengekomen hebt! Het moet wss wel heel grof geweest zijn dat je even niet meer naar een bruidswinkel wou gaan? Ik snap dit echt niet, zij zouden vriendelijk moeten zijn tegen jou want jij zorgt voor hun inkomsten door een mooi kleed te kopen! Sommige verkoopsters zijn als ik het zo cru mag zeggen (echte bitchen)... Maar ben blij voor jou dat je wel je droomkleed gevonden hebt in een andere winkel waar ze wel weten hoe hun klanten te ontvangen! Je zal er wss prachtig met staan!

Groetjes,

Chantal
17/07/2010

Nele
28-2-2009
 Meld misbruik15-9-2009 9:32:02

Ik heb bij Lilian Claes wel mijn kleedje gekocht. Het was wel de enige winkel waar ik geweest ben. Ik moet wel zeggen dat ik je begrijp als je zegt dat ze er niet al te vriendelijk zijn... Ik vond de verkoopsters ook redelijk boers, maar ze hebben me wel helemaal niets opgedrongen (heb ik ze ook niet de kans voor gegeven). Maar ze hadden wel een air van 'wij weten t wel beter, hé'. Mijn moeder heeft haar zus meegenomen bij haar eerste pas, omdat mijn tante naaister is, de verkoopsters waren redelijk in hun gat gebeten, maar mijn moeder heeft wel gekregen wat ze wilde!!!
Mijn sleep wilden ze eerst niet inkorten (zo zonde, dat is net t mooie van t kleed), inderdaad, sleep is mooi, maar ik wilde m korter, zodat t allemaal iets handelbaarder was! Na veel zuchten en kreunen heeft ze m toch een halve meter omgeslagen, en zag ze dat t inderdaad beter was voor mij!
Je moet blijkbaar soms op je strepen staan!
Het is wel gek, hé, dat mensen die in zulke winkels werken, t roze wolkje van de bruid telkens willen verstoren? Maar voor hun is t natuurlijk ook een beetje routine werk, wij zien onze job ook niet meer altijd door een roze bril, hé! ;))
Ben toch blij dat je je droomjurk gevonden hebt!
groetjes
Nele

Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik15-9-2009 10:25:57

Hallo,

Ik begrijp je volledig heb er ook geen goede ervaringen mee en zal dit ook tegen elk bruidje in spe zeggen dat ik ken.

Ikzelf ben naar Cermo in Turnhout gegaan en daar ging alles super, en heb er dan ook meteen mijn kleed besteld.Een echte aanrader maar zo zullen er natuurlijk nog wel zijn!

Gwen
14/05/2010

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...