Terug naar overzicht
Ik zou in november - december gaan kijken. Dan is zeker overal de nieuwe collectie binnen.Groetjes,Véro
heyla, wij trouwen 14/08/2010 en ik heb vorige week mijn trouwkleed gekocht en daar zeiden ze dat september oktober de perfecte maanden waren want het duurde 6 maanden voor je het trouwkleed hebt.Groetjes joke
Hey,Wij trouwen ook op 11 september 2010 :)En ik heb mijn kleedje al ... Inderdaad wel wat vroeg, maar kon het niet laten om al eens te gaan passen en toevallig mijn droomkleedje tegengekomen. Dus ja, te jammer om die kans dan te laten schieten hé ...Ik denk dat je dus gelijk wanneer kan gaan om een kleedje te zoeken, het kan nooit geen kwaad om te gaan kijken en passen is zeer leuk :)Groetjes,Ann-Sophie
Wij trouwen 08/05/2010 en morgen ga ik voor het eerst eens kleedjes passen, spannend, kweet ineens nie met welk model ik ga staan, de zoektocht begint!Groetjes Joke
Ik trouw op 28/08/2010 en had naar de bruidswinkel gemailed, ze raadden mij toch aan zeker eind oktober te komen omdat het inderdaad kan zijn dat je 7 maanden moet wachten op je trouwkleed en dan nog 3 pasbeurten moet doen. December moet je overal rekenen als een verloren maand, want dan sluiten er erg veel winkels en worden er meestal ook geen aanpassingen e.d. aan trouwkledij uitgevoerd
Hallo,Wij trouwen 14/05/2010 en heb vorig jaar in maart mijn droomjurk gevonden en besteld.Het is dan wel van de collectie 2009 maar dat vind ik helemaal niet erg ben er zelfs blij om want als ik nu kijk naar de collectie vind ik er niet echt mijn zin in dus heb geen spijt.Je moet doen waar jij je goed bij voelt...En inderdaad soms moet je 6 tot 7 maanden wachten en dan nog eens 3 pasbeurten.Ik zou zeggen ga gerust kijken en je hoeft helemaal niet te wachten als je dat nit wilt....Geniet ervan.Gwen
Wij trouwen ook op 11-09-10. En ik ga één van de weken mijn zoektocht naar een kleed starten.