Terug naar overzicht
Die lopen inderdaad mee in de suite.De getuige staat vooral in voor het ondertekenen van het huwelijksregister (zowel in het stadhuis als voor de kerk), vaak houden zij de ringen bij, zij hebben ons misboekje vastgehouden tijdens onze huwelijksbeloften en het overhandigen van de ringen. Aangezien wij geen ceremoniemeester hadden, hebben zij ook de bloemen aan de kerk van ons aangenomen en in de huifkar geplaatst.Groetjes,Véro
Onze getuigen zijn mijn broer en zijn broer. Zij lopen dus zeker mee in de suite, met partner!Zij zullen een speech houden tijdens onze ceremonie en natuurlijk, niet onbelangrijk, het ondertekenen van het huwelijksregister!
De getuigen lopen inderdaad mee in de suite, elk met hun eigen partner.Hun belangrijkste taak is meestal het ondertekenen van het huwelijksregister zowel in stadhuis als kerk...meestal zijn de getuigen ook de organisators van de vrijgezellen :-)
HeyMijn getuige is mijn beste vriendin en bij mijn vriend zijn zus.Zijn zus loopt zowiezo mee in de suite, maar mijn vriendin zal reeds vooraan in de kerk staan. Alleen de familie staat bij ons in de suite :-)Groetjes