Nu Online
Momenteel zijn er 755 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

volgorde suite

14-9-2009 19:58:18
Hallo toekomstige bruidjes,

Weet er iemand in welke volgorde de suite het gemeentehuis en/of de kerke binnen gaat. Wij hebben geen ceremoniemeester of weddingplanner (veel te duur) en ben zelf de eerste in de familie van mijn generatie die trouwt. Wie kan mij hier bij helpen?

Jessica
26/11/09

Jessica
26-11-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 627

s
1-6-2007
 Meld misbruik14-9-2009 20:03:11

Je mag je zin daarmee doen, hoor.
Daar zijn niet echt 'regels' voor.

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik14-9-2009 22:41:13

Bij ons ging het er allemaal los aan toe. Een echte volgorde hadden we niet. Gewoon zoals het aankwam. Ook geen zorgen dan.

groetjes, Carolina

tami
26-6-2010
 Meld misbruik14-9-2009 23:02:01

Indien je een klassieke suite-opstelling hebt, kan ik je helpen aan het protocol van de bruidsstoet (je kan mailen naar tamavanti@yahoo.fr). Nu is het zo dat die volgorde niet altijd kan gevolgd worden in het gemeentehuis (soms een vrij smalle trap of piepkleine hall,...) maar voor de kerk is die zeker bruikbaar.
Dat protocol is eigenlijk bedoeld om anderen (mensen die bv. enkel (één van) jullie kennen) de kans te geven om te weten wie wie is in de stoet, waardoor ze zich ook niet kunnen vergissen, mochten ze de ouders willen feliciteren.
Niet dat dit nog vaak gedaan wordt, hoor, maar daarvoor dient die volgorde dus eigenlijk.

Groetjes

Katrien
3-10-2009
 Meld misbruik15-9-2009 8:40:35

Hey

Bij ons gaat het als volgt:

Bruidegom en mama
jongste zus/broer + partner
oudere zus/broer + partner
oudste zus/broer + partner
grootouders
bruidskindjes
Bruid en papa

uiteindelijk pas je het nog aan zoals je wilt :-)

Succes!
Katrien
3/10/09

Jessica
26-11-2009
 Meld misbruik15-9-2009 8:59:39

Hey allemaal,

Bedankt voor de reacties. Denk dat ik misschien ook wel voor een losse volgorde ga opteren, maar wil ook weer niet dat het één en al een chaotisch gebeuren gaat zijn.

Groetjes Jessica

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...