Terug naar overzicht
Hoi SophieWij trouwen op 8 mei 2010 en ik ben dit weekend voor het eerst gaan passen. De winkeldame liet me weten dat dit gemiddeld ok is, zo n 8 maand op voorhand, maar dat er al bruidjes zijn die hun kleed ook hebben voor juli-augustus volgend jaar. Denk niet dat het kwaad kan dat het pas begin november is, want tegen dan zijn de nieuwe collecties zeker al in de winkels.groetjes en succes ermee!!
Hallo,Ik heb mijn kleedje vorig jaar in maart vastgelegd!(wel heel vroeg ik weet het)1 omdat ik het prachtig vond en al op een paar plaatsen was geweest.2 het is van de collectie 2009Hou er rekening mee dat sommige collecties een leveringstermijn hebben van 6 maanden o.a marylise....Misschien toch iets vroeger gaan.Gwen14/05/201014/05/2010
Hoi, wij trouwen ook 22 mei en ik ben in juli al gaan kijken omdat ik meestal in de week vrij heb maar mijn mama enkel in't weekend (behalve juli en aug=leerkracht). Dus ik heb mijn kleedje ondertss al besteld, maar oktober november is ideaal om te gaan denk ik zo :)GrtjsKarin