Nu Online
Momenteel zijn er 763 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

TROUWKLEED: Hoeveel op voorhand???

14-9-2009 21:25:11
Hoi bruidjes,
Hoeveel op voorhand gaan jullie voor naar een bruidswinkel om de 1ste x te passen???
Ik trouw 22 mei 2010 en zal normaal gezien begin november (vakantie) gaan. Is dat goed of te laat/vroeg???

Sophie
22-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 699

annelies
8-5-2010
 Meld misbruik15-9-2009 8:48:48

Hoi Sophie

Wij trouwen op 8 mei 2010 en ik ben dit weekend voor het eerst gaan passen. De winkeldame liet me weten dat dit gemiddeld ok is, zo n 8 maand op voorhand, maar dat er al bruidjes zijn die hun kleed ook hebben voor juli-augustus volgend jaar. Denk niet dat het kwaad kan dat het pas begin november is, want tegen dan zijn de nieuwe collecties zeker al in de winkels.

groetjes en succes ermee!!

Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik15-9-2009 10:11:18

Hallo,

Ik heb mijn kleedje vorig jaar in maart vastgelegd!(wel heel vroeg ik weet het)
1 omdat ik het prachtig vond en al op een paar plaatsen was geweest.
2 het is van de collectie 2009
Hou er rekening mee dat sommige collecties een leveringstermijn hebben van 6 maanden o.a marylise....

Misschien toch iets vroeger gaan.

Gwen
14/05/2010

14/05/2010

KARIN
22-5-2010
 Meld misbruik16-9-2009 20:45:44

Hoi, wij trouwen ook 22 mei en ik ben in juli al gaan kijken omdat ik meestal in de week vrij heb maar mijn mama enkel in't weekend (behalve juli en aug=leerkracht). Dus ik heb mijn kleedje ondertss al besteld, maar oktober november is ideaal om te gaan denk ik zo :)
Grtjs
Karin

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...