Nu Online
Momenteel zijn er 505 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gastenboek

15-9-2009 12:32:13
Hoi,

Ik ben op zoek naar een leuk origineel gastenboek voor ons huwelijk op 3 juli 2010...
Ik heb al gehoord van de spiegel, passepartout, wcdeur....
Maar zoek iets anders.... Heeft iemand leuke ideetjes??

Elleke X

Ellen
3-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 419

Annemie
8-5-2010
 Meld misbruik15-9-2009 13:19:49

Hoi
Er bestaan ook praatpalen. Hier kan iedereen zijn boodschap op inspreken en jullie kunnen achteraf alles op dvd bekijken.
Groetjes

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik15-9-2009 13:36:33

Volgende ideeën zijn al op dit forum geplaatst en vond ik wel leuk:
- het feestviltje (eventueel zelf te maken en de vragen zijn aan te passen naar eigen wens)
- gekleurde kaartjes laten invullen of er wensen op laten schrijven en in een wensboom hangen of in een vaas deponeren
- een boek klaarleggen en enkel op de rechterzijde laten beschrijven, links plaats laten voor een foto van de gasten, genomen bij aankomst in de feestzaal, ev ze door een fotokader te laten vastnemen en dan de foto laten nemen.
Veel succes ermee!
FIE

silke
27-2-2010
 Meld misbruik15-9-2009 17:36:43

hoi
wij hebben al vaak een dik wit karton gezien met in het midden een foto van het trouwkoppel (dag zelf genomen) en rond de foto, dus op het wit karton mogen dan de wensen geschreven worden. ziet er in 't geheel dan uit als een foto om aan de muur te hangen. Zelf gaan wij het ook zo doen.
grts

Natasja
4-7-2009
 Meld misbruik15-9-2009 20:10:01

Wij hadden onze wc deur en ik moet zeggen dat ik nog elke keer met plezier naar toilet ga ;-))

isabelle
16-9-2009
 Meld misbruik18-9-2009 16:26:25

Wij hebben een fotoalbum via de hema besteld. We zetten daar enkele foto's van ons in, en lieten plaats over zodat mensen hun wensen kunnen noteren. We hebben ook 3 pagina's met een poll (meerkeuzevraagje over ons). Ook een opdracht: omschrijf het kersverse koppel in 3 woorden. Enzovoorts. Ziet er erg leuk uit.

An
5-9-2009
 Meld misbruik12-10-2009 22:45:59

Wij hadden een leeg doek waar iedereen iets op kon schilderen en dat hangt nu in onze woonkamer ;-)

Een ideetje?

Groetjes,
An

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...