Terug naar overzicht
HoiEr bestaan ook praatpalen. Hier kan iedereen zijn boodschap op inspreken en jullie kunnen achteraf alles op dvd bekijken.Groetjes
Volgende ideeën zijn al op dit forum geplaatst en vond ik wel leuk:- het feestviltje (eventueel zelf te maken en de vragen zijn aan te passen naar eigen wens)- gekleurde kaartjes laten invullen of er wensen op laten schrijven en in een wensboom hangen of in een vaas deponeren- een boek klaarleggen en enkel op de rechterzijde laten beschrijven, links plaats laten voor een foto van de gasten, genomen bij aankomst in de feestzaal, ev ze door een fotokader te laten vastnemen en dan de foto laten nemen.Veel succes ermee!FIE
hoiwij hebben al vaak een dik wit karton gezien met in het midden een foto van het trouwkoppel (dag zelf genomen) en rond de foto, dus op het wit karton mogen dan de wensen geschreven worden. ziet er in 't geheel dan uit als een foto om aan de muur te hangen. Zelf gaan wij het ook zo doen.grts
Wij hadden onze wc deur en ik moet zeggen dat ik nog elke keer met plezier naar toilet ga ;-))
Wij hebben een fotoalbum via de hema besteld. We zetten daar enkele foto's van ons in, en lieten plaats over zodat mensen hun wensen kunnen noteren. We hebben ook 3 pagina's met een poll (meerkeuzevraagje over ons). Ook een opdracht: omschrijf het kersverse koppel in 3 woorden. Enzovoorts. Ziet er erg leuk uit.
Wij hadden een leeg doek waar iedereen iets op kon schilderen en dat hangt nu in onze woonkamer ;-)Een ideetje?Groetjes, An