Terug naar overzicht
normaal alleen in de kerk. Wij zijn 2 weken eerder voor de wet getrouwd, en daarom hebben wij het ook in het stadhuis gedaan... Ik vond dat ik en ring hoorde aan te hebben zodra ik getrouwd was!groetjesNlee
Als je je trouw dossier gaat aanmaken bij de burgerlijke stand vragen ze of jullie de ringen willen geven in het stadhuis of in de kerk, dus eigenlijk kunnen jullie daar vrij in kiezen.We geven de ringen in de kerk omdat het dan toch net iets leuker is...Groetjes
Wij gaan ons ringen pas geven in de kerk. Ook om het feit dat er in de kerk meer mensen aanwezig zullen zijn. We gaan namelijk enkel dichte familie en getuigen uitnodigen voor het stadhuis.Succes! :)
Dag Annemie,net zoals mijn medebruidjes hieronder hebben wij moeten aangeven bij het gemeentehuis of we daar ringen wilden uitwisselen. Wij hebben daar niet voor gekozen. Bij ons zullen de ringen dus ook in de kerk uitgewisseld worden.Groeten,Eva 10/10/'09
hallo,wij zijn getrouwd op 12/09 en in het stadhuis zijn idd minder pers aanwezig (werd ook gevraagd)max 45 pers, dus hebben we ervoor gekozen om dit in de kerk te doendaar waren dan ook veel meer pers aanwezigen maakt het idd wel mooier ;-)
Hey,wij trouwen over drie weekjes voor de gemeente en 15 mei voor de kerk. We hebben lang getwijfeld om de ringen al dan niet voor de gemeente uit te wisselen. Maar uiteindelijk gaan we de ringen voor de kerk houden. Toch wat plechtiger en meer passend in heel de dag! Wat we misschien wel gaan doen is twee mooiere horloges kopen en die laten graveren met de dag van de gemeente. En die als 'ringen' uitwisselen. Heb je dan toch iets hé!Groetjes,Evi
Wij overhandigen de ringen ook pas in de kerk maar aangezien we foto's gaan nemen tussen wet en kerk (om praktische redenen) gaan we ze intussen toch al even aandoen denk ik...ofwel ze 2 keer uitwisselen? Lijkt me raar om op de foto's te staan zonder ringen.