Terug naar overzicht
Dan moet je ervoor gaan! Je kan zelfs de suitekleedjes in het wit bestellen, dacht ik, als je dat wil...Vooral doen wat je zelf wil! Ik had een echt trouwkleed, maar voelde me niet goed in wit, dus heb ik een rood genomen...groetjesNele
HalloIk ging voluit voor een suitekleed.In een "echt" trouwkleed zag ik mezelf ook niet zo goed zitten.Het mijne is verre van klassiek: niet wit en ook niet lang!Ga ervoor zou ik zeggengroetjes elke (10/10/09)
Dag ElkeHet mijne gaat ook niet wit zijn (waarom wel?) en waarschijnlijk ook niet lang!Van welk merk is het jouwe?BedanktTruus
hey!mij hebben ze in verschillende bruidswinkels verteld dat bruidjes meer en meer gekleurde jurken (en dus ook suitekleedjes) kopen.Ik heb op trouwfeesten nog niet dikwijls gasten in echt superchique suitekleedjes gezien...
Dag Truus,mijn kleedje is ook een suitekleedje dat toch wel omgevormd is tot een trouwkleed. Kleur is paars. Dus ik zou zeker niet aarzelen als je echt je droomjurk gevonden hebt tussen de suitekleedjes!Ga ervoor!Groeten,Eva 10/101/'09
Ik heb ook een suitekleedje van Linea Rafaelli. Ik voel me er super in, ookal is het niet lang en niet wit :) Gewoon doen zou ik zeggen!
Ik ben vorige week mijn kleed gaan kiezen in Le Chapeau Antwerpen en ik ging oorspronkelijk ook voor de suitekledij.Maar ik ben toch een trouwkleed gekozen. Voor mij klopte het plaatje gewoon niet.