Terug naar overzicht
Hoi Sandra,Ik heb er nog geen feest gegeven maar wel al veel feesten gewerkt.(Ben niet vast in dienst,ga in het weekend altijd op verschillende plaatsen werken voor te sparen voor ons huisje en te trouwen.)De huwelijksfeesten zijn heel goed daar en de huis dj is top. Heel lekker eten en natuurlijk goede bediening.Spijtig dat het voor ons te ver is want als we er gaan werken moeten we al een uur rijden en ik heb familie in Sint- Truiden en de rest is allemaal van Vlaams Brabant en de collega's ook. Vandaar dat ons feest elders doorgaat. Wij trouwen op 05/06/2010en jullie? Wie weet ben ik er dan om te werken?
Wij hebben daar vorig jaar een huwelijk gevierd van mijn nicht en dat was een topfeest! Binnen 2 weken trouwt mijn andere nicht ook daar ... ik laat nog iets weten hoe het geweest is! Maar 't is er zéker de moeite om als feestvierder aanwezig te zijn. Hoe de organisatie loopt met de eigenaars en wat het kostenplaatje is ... daar heb ik natuurlijk geen enkel idee van.Hopelijk heb ik je wat kunnen helpen?
Wij zijn in Kasterlee in Den Eyck getrouwd. Dit was kei kei goed. Aangezien de E10 hoeve ook tot groep den eyck behaart ben ik ervan overtuigd dat daar ook alles prima is. groetjes, Carolina
Dankjewel voor de reacties! Volgende week woensdag gaan we de zalen bekijken. Wij trouwen in de zomer van 2011 pas. 2 juli. Dus nog wel eventjes tijd. Maar aangezien alle zaterdagen voor het volgend zomerseizoen reeds bezet zijn, willen we er zo snel mogelijk bij zijn.
Dat is een goed idee! Hoe rapper hoe beter wij hebben ook onze datum aan de zaal moeten aanpassen want in juni 2009 gaan kijken en onze datum was niet meer vrij en hebben maar de eerstvolgende zaterdag (05/06/10) genomen die vrij was.