Nu Online
Momenteel zijn er 395 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

videograaf uit west-vlaanderen

12-10-2005 9:23:36
Hoi,

Wij trouwen op 6 mei 2006. En ik ben nog op zoek naar iemand die onze grote dag wil filmen. Liefst iemand uit onze streek.

Wie kan ons daarbij helpen.

Andere tips zijn altijd welkom.

Groetjes,
Tilly

Tilly
6-5-2006
Meld misbruik

Reacties: 18 | Gelezen: 938

Sophie

Meld misbruik12-10-2005 13:17:12

Hoi Tilly,

Ik kan je zeker Jan Darthet aanraden. Wij hadden hem onlangs voor ons huwelijk.
We hebben nu de proefdruk gekregen van de foto's en ze zijn PRACHTIG!
Hij is héél vlot om mee samen te werken, en héél aangenaam.
We voelen ons zo op ons gemak en hij heeft ook goeie idee'kes.

Hij is van Brugge (St-Andries).
Zijn website: www.fotograafjan.be

Je mag altijd verwijzen naar ons: sophie en philippe die op 24/09/2005 getrouwd zijn.

Wacht niet te lang want hij is vlug volzet

Groetjes,
Sophie

Tilly
6-5-2006
 Meld misbruik12-10-2005 14:28:38

Hey Sophie,

Bedankt voor de tip, maar een fotograaf heb ik al vastgelegd. Ik zoek nog iemand die de hele dag wil filmen, en dit wil op dvd zetten? Of deed jullie fotograaf dit ook?

Groetjes,
Tilly

Sophie

Meld misbruik12-10-2005 14:40:49

Hey Tilly,

Geen idee of hij dat doet. Ik heb dat nooit gevraagd omdat er bij ons genoeg mensen vrijwillig hadden aangeboden om te filmen.
We hebben 2 goeie vrienden die alles hebben vastgelegd.

Misschien eens vragen bij Jan Darthet of hij dat doet?

Groetjes,
Sophie

Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik12-10-2005 21:39:47

Dag Tilly

Wij zijn op 09/09 getrouwd en hadden een videograaf uit West-Vlaanderen: Elite (van Oostende)
'k kan je ze echt aanraden, de montage hebben we nog niet gezien maar hebben wel al een voorsmaakje gehad en 't ziet er dik in orde uit.

Als je meer gegevens wilt kan je me eventueel mailen, want ik kom niet vaak meer op dit forum:
bocklandt.v@dalkia.be

Groetjes

Vanessa

Kris

Meld misbruik13-10-2005 1:45:42

Kijk eens op www.huwelijksdag.be of www.beeldhuis.com staat hier ook op deze site. Had daar al goede ervaringen mee.

Sofie
7-7-2007
 Meld misbruik13-10-2005 13:50:48

Hey Vanessa,

Wij hebben ook getekend bij Elite, en hebben bij de baas (Pieter) thuis een mooie voorstelling gekregen van wat we mogen verwachten.

Het was echt super, en we hebben dus niet lang getwijfeld om met Elite in zee te gaan.

Wij hebben de all-in formule genomen en we zijn al enorm benieuwd, al is het nog heel lang wachten :o(

Groetjes,
Sofie
07/07/2007

eva
28-7-2006
 Meld misbruik13-10-2005 14:21:39

Hoi

Ik heb Elite bezocht op de beurs in Antwerpen en vond het nogal duur!
Zeker als je het totaalpakket nam! Vinden jullie dit een normale prijs? Wij hebben nog geen idee over de prijzen want we hebben nog niet kunnen vergelijken!

Groeten Eva
28/07/2006

eva
28-7-2006
 Meld misbruik13-10-2005 14:23:10

Hoi

Ik heb Elite bezocht op de beurs in Antwerpen en vond het nogal duur! Vinden jullie dit een redelijke prijs? Ik heb nog geen prijzen kunnen vergelijken!

Groeten
Eva
28/07/2006

Tilly
6-5-2006
 Meld misbruik13-10-2005 15:04:03

Eva,

Voor het totale pakket vind ik het ook wel heel duur, maar Vanessa vertelde me dat ze dan een bedankingsfilm opnemen, en een video clip laten afspelen tijdens de openingsdans. Dat klinkt wel heel tof.

Ik weet niet of er andere videograven dit ook doen voor minder.

Dit weekend is er een trouwbeurs in Brugge als ik me niet vergis, misschien staan er daar ook wel, zodat we eens kunnen vergelijken.

Groetjes,
Tilly

Erna

Meld misbruik13-10-2005 17:44:29

Tlly.

De trouwbeurs te Brugge was normaal voorzien voor het weekend van 21/22 en 23 oktober. Maar de inrichter (pret à fêter) heeft doelbewust na het innen van de voorschotten, en tot bijna op het einde beloofd dat die doorging.Maar die gaat dus niet door... Dit even ter informatie.

Marion
6-1-2007
 Meld misbruik13-10-2005 20:21:28

Hallo,

Zelf ben ik ook nog op zoek naar een fotograaf in West-Vlaanderen. We zouden sowieso es prijs gaan vragen bij enkele die we kennen die goed zijn, misschien kan jij daar ook es informeren. Norbert Maes uit Ruiselede, maar deze zou wel iets duurder zijn. Fotografie Kristien uit Meulebeke en Van Parys ook uit Meulebeke.

Groetjes en veel succes

Lien
26-5-2006
 Meld misbruik14-10-2005 12:29:31

Hallo Marion

Wij hebben ook gekozen voor Norbert Maes uit Ruiselede hij is idd wel iets duurder maar wij vonden zijn werk gewoon prachtig , af .. .

Groetjes

Lien

Antoon
7-7-2008
 Meld misbruik14-10-2005 15:10:31

Wij trouwen in oktober 2006 en bij ons komen mensen filmen uit Denderleeuw.Lang gezocht en toch gevonden.Eerlijke voorwaarden en toch niet duur.Bezoek hun site eens,en je zal begrijpen.
www.videomanie.be
Vriendelijke groeten,
Antoon

Erna

Meld misbruik14-10-2005 22:27:28

Voor Marion: fotograaf uit West- Vlaanderen.Het loont beslist de moeite om toch eens langs te gaan bij volgende - betaalbare - fotografen:
* Aksent fotografie uit Brugge (Oostendse steenweg)
* Fotografie Lycke-Schooldreef te Oostkamp
* Fotografie Ivan uit Beernem - Stationsstraat (www.fotoivan.be )
* Foto Joost uit Eeklo
* Fotograaf Filip Santens uit Aalter

Stuk voor stuk fotografen die schitterend werk leveren, maar jullie persoonlijke wensen zijn het belangrijkst: dus beslist eens langsgaan!

PS: Nu blijkt Antoon plots ook te gaan trouwen: blijf van dit forum af!!

Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik15-10-2005 11:35:22

Hallo,

Elite is inderdaad niet van de goedkoopste, maar als 'k eerlijk mag zijn: denk niet dat er veel aan hen kunnen tippen!

amai niet! ik heb er nog geen minuut spijt van gehad dat we hen genomen hebben, het is trouwens heel aangenaam om met hen te werken.

ik was er in het begin ook niet 100% voor, 't was vooral mijn man die ze wou. maar nu: neen, ben heel blij dat we op hen beroep gedaan hebben!

Tilly: ik moet je de gegevens nog eens doormailen he, was dat vrijdag vergeten.

Groetjes

Vanessa

09/09/05

Marion
6-1-2007
 Meld misbruik16-10-2005 19:04:15

Aan Erna,

Dank je wel voor de adressen, zal er zeker es een namiddag van maken om bij hen langs te gaan. Vragen kan geen kwaad,hé! En 't zou trouwens goed uitkomen want we trouwen langs die kant, in Moerkerke (Damme).
Bedankt!
groetjes
Marion

Tilly
6-5-2006
 Meld misbruik17-10-2005 14:46:52

Hey Vanessa,

Vanals je effe tijd hebt, mag je dan de gegevens doormailen, als je er niet te ver moet achter zoeken he natuurlijk. Ik zal dan es informeren, vragen staat vrij he.

Ondertussen heb ik al eens verder geneusd en hierop: http://www.bruiloftopdvd.be/
staan ook leuke video clips.

Heeft iemand hiermee ervaring?

Groetjes,
Tilly

Niels

Meld misbruik14-1-2006 15:28:44

Hallo,

Wij zorgen voor een professionele captatie van uw huwelijk.

Aangezien wij studenten film zijn kunnen wij ver onder de prijs blijven van andere particulieren.

Wij staan u graag bij een format te zoeken naar uw wens. Wij leveren een afgewerkt product dat beantwoord aan alle professionele vereisten: onberispelijke beeldkwaliteit, professionele montage en mastering.

Meer info… aarzel zeker en vast niet ons te contacteren.

groetjes,

Niels De Vuyst
T 0485.75.18.05
E n.devuyst@mail.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...