Terug naar overzicht
Ik was nog vergeten zeggen, dat wij van Oud-Turnhout zijn, misschien ook wel belangrijk even erbij te vermelden!groetjes ellen!
Hallo, Wij hebben eens prijzen gevraagd bij rent-a-classic in tremelo. Das nu niet echt bij de deur voor jullie, maar misschien de moeite om eens op de site te gaan kijken. Ik denk dat de witte kever 300 euro per dag was, chauffeur en versiering van de wagen inbegrepen. Denk ik hé... succes!
Hallo Ellen,de ceremoniemeester waar wij mee werken verhuurt een witte kever cabrio, hij is van Gent, kijk maar eens op deze link:http://www.ceremoniemarchant.be/wagens/kever.htm GroetjesAnke
Hoi EllenHoe gaat jouw suite dan naar de kerk?Groetjes
Wij hebben ook een witte cabrio kever gehuurd bij Rent-A-Classic. Was 300 euro (misschien wel iets meer als hij tot Oud-Turnhout moet komen).We waren hier heel tevreden over.Mvg,Marijke21-08-2009
Hey Fanny,De suite gaat gewoon met hun eigen auto naar de kerk. Wij houden het maar simpel, kost allemaal al geld genoeg he!:o) Een vriendin van mij is 2 jaar geleden getrouwd en die hadden het ook zo gedaan.groetjes ellen