Nu Online
Momenteel zijn er 490 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedank tekst

15-9-2009 17:11:10
Hallo iedereen,
wij zijn ondertussen al een paar weken getrouwd. ben bezig met het maken van ons bedank kaartje.
weten jullie mss een leuk tekstje om der bij op te zetten?
groetjes

mars
14-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1409

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik15-9-2009 22:33:04

wij hebben er eigenlijk niks van bedankt opgezet. Enkel onze namen, de trouwdatum en op de laatste foto een wondermooie dag!

Omdat we de foto ook aan mensen gaan geven die niet konden komen. Dan was het een beetje raar om er bv. bedankt voor het meefeesten erop te zetten.

Wij hadden op het feest zelf nog wel een bedankje (met merci chocolaatjes) waardat wel merci ... opstond.

Bij vrienden van ons stond er ook enkel hun namen, de datum en een onvergetelijke dag! op.

Dit heb ik wel eens op internet gevonden:
Bedankt voor jullie wensen
lief en onverwacht
het is fijn te weten
dat je aan ons dacht
dank je voor de lieve woorden
dank je voor het warm bericht
door de vriendelijke woorden
bracht je een glimlach op ons gezicht.

groetjes, Carolina

veronique
13-9-2008
 Meld misbruik16-9-2009 23:38:58

Hey, wij zijn ook in dat stadium! Nog niet geheel uitgewerkt, maar al zeker is dat we er geen grote tekst opzetten, wel een persoonlijk woordje (dus zelf geschreven) naar de gasten toe. Van iedereen waarvan we een foto hebben, gaan we die proberen verwerken in het kaartje.
Groetjes, Véro

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...