Nu Online
Momenteel zijn er 464 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verslag trouwfeest 12/09/09

15-9-2009 19:00:22
Het was super...

eerst smorgends ons klaarmaken, kapper,make up..

daarna receptie bij ons thuis voor nauwe familie(ouders,broers,zussen & grootouders)
zo zijn we allen samen vertrokken in een zeeeeeeer mooie paardenkoets (vrienden)

hebben onderweg heel wat afgelachen, maar kwamen overal tijdig aan & hadden geen open gaten (zeer goed gedaan dus) en iedereen stondt te koets te bewonderen

iedereen in het dorp kwam uiteraard buiten kijken, kortom een leuk gevoel

de zon kwam net door als we met de paardenkoets vertrokken, t was zalig (net een sprookje)

aankomst bij ons gemeentehuis liep ook zeer vlot, iedereen die er moest zijn stond ons op te wachten. Met achteraf nog een drankje aangeboden door het gemeentehuis, was wel leuk

daarna hop terug paardenkoets in (met veel gelach) en richting kerk. Aan de kerk stonden zeeeeeer veel mensen ons op te wachten. De mis verliep vlot (zonder te oefenen) en het was een zeeeer mooie kerk binnenin, door de glasramen kwam dan het zonnetje net op ons...

Het was echt om weg te dromen, eens de ringen gewisseld en onze geloften uitgesproken was iedereen al aan een traan aan het wegpinken. Onze muziek : coldplay
(omdat we beiden deze groep graag horen) vondt iedereen wel leuk gevonden, vooral de jongeren dan

maar bij het binnenkomen & buitengaan hadden we wel traditie getrouw de orgel gekozen, was zeer mooi

daarna zijn wij foto's gaan nemen in de tuin van het rusthuis waar ik (bruid) werk en even de mensen gaan bedanken (waren al de hele week ermee bezig) was wel emotioneel...

ondertussen was iedereen al in de zaal/receptie was al bezig ; maar de hapjes waren lekkkkkkkkkkkker!!!

om 19u hebben we het buffet/bbq geopend en heeft iedereen zeer goed gegeten...
(en toch was er nog zeer veel over)

eens onze maagjes gevuld en voldaan met drank(wijn/water) zijn we even over gegaan naar de bedankingen tov de getuigen & ouders

dan werdt het spannend de bruidstaart aansnijden: bavarois op een piece montee
(heb nog nooit zon lekkere taart gegeten!)

iedereen vondt het te mooi om op te eten, maar we zijn er toch maar aan begonnen met een leuk muziekje en veel gelach

daarna was het dus tijd voor de openingsdans: hello van beyonce dus iets sneller dan een gewone slow, vondt iedereen ook wel tof. aangezien ik een hele lange sleep had vonden we dit wel lachwekkend...

Iedereen spreekt over mijn trouwkleed, was open en een hele lange sleep, geen wit maar champagne kleur bezet met vele pareltjes... moet nu wel naar de droogkuis!

de tafels waren perfect, echt alles
zo zie je maar (ondanks vele conflicten, voet bij stuk houden!) een trouwfeest hoeft geen stukken van mensen te kosten, het is wat je er zelf van maakt!!!

wij hebben bijna alles zelf gedaan,en veel werken met plaatselijke bakkers ed (krijg je veel meer kwaliteit van)was dus een perfect idee...

de foto's zijn helaas nog in de maak...
(spannend he), wij hadden geen zenuwen, geen van beiden overal waar we kwamen vroegen ze ons: en gaat het nog?, maar we hadden absoluut geen zenuwen, je moet het gewoon beleven, ieder op zijn manier...

Veel succes nog allemaal met de voorbereidingen!!!, voor ons is het bijna gedaan...

beynen
12-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 1435

Ann-Sophie
11-9-2010
 Meld misbruik16-9-2009 10:42:37

Proficiat!

Mooi verslagje! Ik vind het altijd leuk om die te lezen :)
Ik kan er goed inkomen dat het wachten op de foto's spannend is :)
Ik kijk uit naar enkele foto's van jullie dag! Dat is ook altijd leuk om te bekijken!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info