Terug naar overzicht
ik vond de jurken ook prachtig maar ze zijn bijna niet te vinden in België, waarschijnlijk vandaar ook dat het merk op dit forum amper vernoemd wordt. In Nederland is het een gekend merk, op de fora daar is het zelfs 1 van de meest voorkomende.
Bij het bruidsparadijs in Merksem hebben ze jurken van Eddy K.! Heb daar een echt 'koninklijke' jurk gepast ! ;)
Als je die collectie mooi vindt, moet je er voor gaan !Een ding is zeker : je zal dan uniek zijn !Heb zelf een kleed van Maggie Sottero, hier ook niet gekend (australisch).Niemand zal het zelfde kleed hebben als ik die dag :)Informeer je via de website waadat er een dealer zit, en ga ervoor.Ik had in Belgie al 2 winkels gedaan voordat ik mijn kleed vond op internet. De Europese verdeler stuurde mij naar een winkel in Rotterdam. Awel ik moet zeggen : ik heb nog nooit zo fantastisch geholpen en ontvangen geweest als daar. Veel meer service dan in Belgie, ze staan daar gemakkelijk 10 jaar verder in hun omgang, meedenken, modernheid van de winkels.Ook mijn avondkleed komt uit het buitenland : Londen.Laat het buitenland je vooral niet afschrikken, en volg je hart. Parijs, Amsterdam, Londen,... zijn allemaal niet zo ver voor ons. Met de auto of per thalys sta je er in een wip.Succes TINA 1.05.10
In genk in primo piano verkopen ze dit volgens hun website.Groetjes,Evie
@ viennaWelke jurk heb je gepast/gekozen bij het Bruidsparadijs?
Hey Anne,Goh, ik weet het niet meer zeker, vind hem ook niet terug op de site, maar de "Amelie" zou het wel eens kunnen zijn! Welk kleedje vind je leuk? Je kan steeds eens bellen! Heb zelf ook maanden gezocht naar mijn Hervé-kleedje, maar opeens hing ie daar, op me te wachten ;) x
Hey Anne,Wij zijn 3 weken geleden getrouwd en ik had ook een kleed van Eddy K gekozen.Iedereen vond het prachtig.Een echt prinsessenkleed!Ik heb mijn kleed gekocht bij boetiek Maya in Hemiksem. Ze hebben daar veel keuze en helpen je daar heel goed.Nog veel succes!groetjesV
@ VWelk model had je gekozen?Groetjes, Anne
Hey Anne,Ik had een kleed van Eddy K model BE41.groetjesV