TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Stephanie
7-8-2010
|
15-9-2009 21:03:26
Hey, Als je in de zoekbalk bovenaan 'kasteel sanderling' intypt, ga je al heel wat info vinden! Mijn nicht heeft haar trouwfeest 1maand geleden daar gehouden en het was in orde! Er zaten ook rond de 150 personen aan tafel, en het was niet te krap! Wel iets minder dansruimte maar het viel héél goed mee!
De porties waren niet groot, maar net genoeg, maar de bediening was op en top professioneel! Héééél mooie locatie, en daar betaal je voor, maar volgens mij is het het waard!
Groetjes, Stephanie
|
|
sofie
24-10-2009
|
16-9-2009 9:14:32
ik ben er vorig jaar naar een feest geweest en da was helemaal af, wijzelf gaan er nu op 24 oktober ook ons feest geven, het is een preachtige zaal, hele lieve mensen, een superbediening, kortom, perfect! en wat die 150 mensen betreft, dat is zeker geen probleem want ze kunnen probleemloos 190 mensen zetten, dan nemen ze de lounge erbij, en dat is zeker zo mooi! een echte aanrader!!
|
|
inge
25-9-2009
|
16-9-2009 10:18:38
Hoi
wij trouwen nu zaterdag in Kasteel Sanderling. Zijn er gisteren nog langs geweest met onze gastenlijst, wij komen aan 120 personen, en er is zeker plaats genoeg. We hebben er al een feest gezien met 180 gasten. Dat lukt,is juist groot genoeg, maar 150 zal geen probleem zijn....één tip, als jullie tafels in de lounge zetten, verplaats de eretafel dan naar het midden van de zaal. Veel plezier!
|
|
Eva
12-6-2010
|
21-9-2009 22:21:02
En Inge, hoe was je feest dit weekend?
Tevreden?
Wij zijn nu vanavond een kijkje gaan nemen en het is echt wat we zochten. Enkel de kwaliteit en kwantiteit van het eten is natuurlijk een onbekende. Waren de porties voldoende?
Gr, Eva
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|