Terug naar overzicht
In Nederland, sowieso. Daar is een winkel waar je praktisch elk model trouwschoen kan laten kleuren volgens je eigen wensen. De naam ontsnapt me even maar van zodra hij me invalt, kom ik ermee terug. Ik weet wel dat het mss wat ver is, maar dat is de enige plek waar ik zeker van ben dat je rode schoenen kan vinden.Tot later.Groetjes
Hebbes ! De winkel heet TSJARI (website : www.bruidsschoenen.nl ) en is gelegen aan de rand van Breda, kortbij de autosnelweg Rotterdam-Antwerpen.Ziezo ! Hopelijk kan je hiermee verder.Groetjes
Hey Mia Monta in Zottegem verkoopt ook schoenen die je kan laten kleuren naar wens. Is mss iets dichter gelegen voor jou. Groetjes Ellen
In Nederland heb je ook Elsa Rainbow Schoenen. Heel mooie modellen die je kan kleuren in de kleur die je nodig hebt.Ik heb er zelf 2 paar in bestelling.Kleurprijs = 45 €, en levertermijn is 10 dagen.SUCCES !TINA1.05.10
Hoi,ik heb onlangs bij Avance mooie rode schoenen gezien van Camper dacht ik... Ik denk dat je wel veel kans hebt om in de wintercollecties rode schoenen te vinden! Er zit veel rood in de kleding, dus wssch ook in de schoenen?groetjesNele
bij Van Loock hebben ze ook enorm veel. Je kan altijd eens een mailtje sturen voor je je verplaatst (dat heb ik ook gedaan en snel reactie gekregen)
Hey T,Zoals Tami als had opgezocht, bij tsjari kunnen ze idd de schoenen maken in exact dezelfde kleur als jouw kleren...Wij zijn daar geweest en dat ziet er heel mooi uit...Prijs zat rond de 200€ meende ik, vind ik nu niet echt te gek om exact hetzelfde rood te hebben als je kleren...Veel pleizer en succes.Gr.Tessnog 23 dagen (AAAaaa...)
Van Loock in Zandhoven is idd een superadres! Gigantisch veel keuze en heel goede verkoopsters die hun gamma van binnen en van buiten kennen!Veel succes!Nathalie