Terug naar overzicht
Hey,Ik weet niet van welke streek je bent. Maar ik heb mijn kleedje gehaald van Bruidskledij Steven in Torhout (west-vlaanderen). Ze hebben daar een outlet gedeelte waar ze kleedje verkopen vanaf 250 euro. Misschien ook een optie ipv ebay.Groetjes,Ann-Sophie
Ik zou dit nooit riskeren: een trouwkleed per mail bestellen! Je kan die jurken niet gaan passen, ze worden je per post thuisgestuurd. Er zijn heus wel goedkopere oplossingen dan een gans maandloon aan een jurk te geven. Veel bruidswinkels hebben solden op de vorige collecties, er zijn outletwinkels van trouwkleding en anders zijn er nog een hoop winkels waar je terecht kan voor goedkopere jurken: bvb Claire de Femme en Au Louvre, de ganse Rue de Brabant (in Brussel), Turkse bruidswinkels (bvb in Heusden-Zolder),...Of je kan natuurlijk beginnen zoeken op Kapaza en andere verkoopsites en een 2dehandskleedje kopen, die kan je tenminste gaan passen! Je kan dan nog altijd een retoucheuse zoeken voor eventuele kleine aanpassingen.
Sommige professionele naaisters maken ook trouwjurken. Ik ben bij 2 geweest; bij de één zou het mij meer dan 1000 euro kosten, bij de ander 300 à 400 euro exclusief het stof. Uiteindelijk heeft mijn schoonzus het kleed voor mij genaaid!
van waar ben je als ik vragen mag? een winkel in sint truiden verkoopt dezelfde kleedjes als op ebay, wel duurder
Ik ben ook van plan om mijn kleed te bestellen via ebay. Voor de prijs moet je het zeker niet laten. Misschien best tijdig bestellen, als het dan toch niet mooi is, kan je nog altijd uitkijken voor iets anders. Ik vind het het proberen waard.Succes!!
Ik ga de komende weken enkele outletwinkels af. Als dat niet lukt, laat ik het naaien.Je moet eens rond je vragen. Er zijn altijd wel mensen die andere mensen kennen die het zien zitten om een trouwkleed te naaien. Ik heb als eens rondgevraagd en tot nu toe weet ik al van 3 mensen die het als hobby doen en al heel wat ervaring hebbe met het naaien van trouwjurken.
Nog een opmerking!Mijn zus heeft ook op het punt te staan een kleed te kopen op ebay van china. Maar haar vriend ontdekte dat het toch heel wat duurder uitkomt dan er staat. Blijkbaar moet je bij bepaalde landen (ik denk alle landen buiten de EU) nog een taks er bij betalen bovenop de verzendingskosten.
Hey,Ik zou het ook nooit doen! Je moet dat kleedje aanzien!!! Soms valt dat tegen!!!! Ga naar een outled-winkel! Daar zijn goedkope mooie kleedjes die je kan passen!!!! Groetjes,Edel07/08/2010