Terug naar overzicht
Bianca,net zoals Brussel een Europese hoofdstad is, is Parijs dat ook, met dat verschil dat Parijs de meest bezochte Europese hoofdstad is en dat dus ook wel uitbuit in economische termen. ALLES is duurder in Parijs dan in de rest vh land. Parijs is ook 2 keer duurder dan Brussel. 't Is maar dat je 't weet. Groetjes
Ik zou het niet doen...als er nog aanpassingen moeten worden gedaan, moet je telkens naar ginder. Alle grote merken verkopen ze ook in België dus om jezelf geen stress te bezorgen zou ik hier op zoek gaan naar een kleedje. Vind je echt je goesting niet, laat dan je droomkleedje maken, er zijn genoeg ontwerpsters/naaister die o.b.v. een simpele foto een prachtige creatie maken (vaak véél goedkoper!)
Hey Een vriendin van me heeft haar kleed daar gekocht. Alles is zeer goed verlopen, ze is er 2 keer geweest (een reden meer om een citytrip te doen ;)).Groetjes, Laura
In de buurt van station noord zijn er een heleboel bruidswinkels waar je heel goedkoop deftige trouwkleden kan kopen, naar mijn mening wel eerder aan de klassieke kant. Ik zou er mijn zin niet vinden maar ik ben een kieskeurige en vond ze er nu ook niet slecht uitzien.Heb er geen ervaring mee maar toevallig gezien dus Parijs hoeft zeker niet duurder te ijn.Prijzen varieerden van 300 tot 600 euro dus das toch niet duur?
Je trouwkleed in Parijs kopen lijkt me wel leuk, maar niet erg praktisch. Ik moest 2 keer gaan passen en normaal gezien kon ik het dan de 2de keer meenemen, maar nu bleek dat ze de verstellingen niet goed hadden gedaan en moest ik nog een 3de keer terug! Als je winkel dan in Parijs is, ben je wel een paar treintickets kwijt he!We hebben hier in België zeker ook genoeg keuze aan trouwkleren!Veel plezier met het uitzoeken van je jurk! Is superleuk!Nathalie