Nu Online
Momenteel zijn er 643 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Waar naartoe huwelijksreis? Kos?

16-9-2009 13:16:44
Hallo bruidjes,

M'n toekomstig ventje en ik zijn gek op Griekenland. Nu zijn we aan het denken om op huwelijksreis te gaan nr Kos. Wie is daar al geweest? Is dit een mooi en romantisch eiland?
Alle tips zijn zeker welkom.

Groetjes
I

Ilse
28-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 16 | Gelezen: 1610

Tina
1-5-2010
 Meld misbruik16-9-2009 13:55:38

Is zeker een aanrader !
Wij zijn daar een 3-tal jaar geleden in juli geweest. Het hotel was super (naam ontglipt mij maar kan dat opzoeken als je wilt). Wel vrij chique, en niet zo kindvriendelijk. Eten was super !!!!
Mooi strand met uitzicht op Turkije.
De natuur is typisch Grieks, dus beetjes dor en veel struiken enzo, maar dat is ook afhankelijk van het seizoen. Er loopt rond het eiland ook een volledige fietsroute die je kan doen.
Hebben daar elke avond bijna naar Kos sad geweest om ijsjes te eten, winkeltjes te doen (heel gezellig kleine winkelstraatjes). Ook een uitstap gedaan naar een plek waardat ze wijn maken + proeven :)!
De mensen zijn vriendelijk en hulpvaardig waar nodig.
Geen slecht woord over dus. Wij hebben zelfs tegeneen gezegd : als we ooit de lotto winnen en we weten niet wat doen met ons geld, kopen we ons hier een huisje om af en toe naar toe te komen.

Zeker doen als het jullie droom is !

Veel succes.

TINA
1.05.10

Ilse
28-5-2010
 Meld misbruik16-9-2009 14:05:03

Hey Tina!

Dank je, is tof zo een reactie te krijgen!
Kindvriendelijk hoeft niet, aangezien we op huwelijksreis zijn en nog geen kindjes hebben :-)
Wel moest je me eens de naam van het hotel kunnen geven. Wij hebben eens gekeken bij Neckermann en Xperience Club Akti Beach-hotel lijkt ons wel iets. We kunnen daar ook jet-ski'en. Fietsen, daar zullen we zeker gebruik van maken, m'n verloofde is coureur dus zal geen probleem zijn.

Wij trouwen ook in mei 2010, de 28e op precies te zijn!
Weten jullie al waar jullie huwelijksreis zal doorgaan?

Groetjes
I
28 mei 2010

sonja

Meld misbruik16-9-2009 14:09:37

Wij zijn verliefd op Rhodos.
Maar kijk voor tips zeker eens op www.vakantiereiswijzer.nl
Veel plezier met het uitkiezen!

Tina
1-5-2010
 Meld misbruik16-9-2009 14:49:06

Ilse,

Wel ik kijk het deze avond na en laat je het morgen weten !

Tot dan

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik16-9-2009 15:03:27

Doen, alleen hopelijk geen Meltemi-wind, maar die is al gepasseerd dit jaar en denk dat die niet over Kos gaat. :)

Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik16-9-2009 15:51:35

ik heb ook een voorkeur voor de griekse eilanden, maar tot nu toe alleen in Rhodos geweest wat trouwens fantastisch was!

Iemand enig idee hoe het zit met de temperaturen eind mei?

Ibe
22.05.2010

Katrien
5-9-2009
 Meld misbruik16-9-2009 15:53:47

Hoi
Wij zijn zelf naar Rhodos geweest, ook wel romantisch.
Maar het toppunt voor ons blijft toch wel Santorini. We zijn er 2x geweest, daarom kozen we er niet opnieuw voor als huwelijksreis. Maar voor ons het mooiste cycladen-eiland!
xxx

Ilse
28-5-2010
 Meld misbruik16-9-2009 15:53:57

Dank je voor alle reacties!
@ Ibe, de temp eind mei, lopen al gauw op tot 32°. Ideaal dus! Niet te heet en toch warm genoeg!
groetjes

Heidi
4-7-2009
 Meld misbruik16-9-2009 16:05:58

Hey Ilse,
wij zijn in juli op huwelijksreis geweest naar Griekenland: een cruise naar verschillende Griekse eilanden, een citytrip naar Athene en een week strandvakantie in Kreta in een prachtig 5 sterren hotel met alle luxe!
We hebben zeer veel gezien en veel beleefd en het was onvergetelijk!
Patmos, Rhodos, Kreta, Santorini, Mykonos, Kusadasi (Turkije), een cruise vind ik zo romantisch...echt iets voor een honeymoon.
En idd Santorine is echt een liefdeseiland, zo schoon! Ook Mykonos is prachtig.
Griekenland is zeker een aanrader en in mei valt de temperatuur zeer goed mee denk ik want in juli is het er gloeiend heet!
Veel geluk samen!
Groetjes.

Tina
1-5-2010
 Meld misbruik16-9-2009 19:56:30

Ilse,

Hierbij de naam van het hotel waardat wij zijn geweest op Kos : Grecotel Kos Imperial.
Aan jou wat je er mee doet.
Nu ik de foto's zie herinner ik mij ook dat we de tempel van Askleoios hebben bezocht en de vruchtbaarheidsbron (voorals je al kindjes zou willen).

Good luck !

TINA

Ilse
28-5-2010
 Meld misbruik16-9-2009 20:14:50

Hey Tina,
Dank je wel! WE zullen er zeker eens naar kijken. HAha da vruchtbaarheidsding da intresseert me wel ;-)
Heb jij al kindjes?

Waar gaan jullie op reis?
Groetjes

Tina
1-5-2010
 Meld misbruik17-9-2009 9:29:50

Ilse,

Ik zelf heb nog geen kindjes. Mijn vriend heeftr wel een zoon (16jaar) uit zijn vorig huwelijk. Ben nu zelf bijna 28, en denk dat een kindje pas iets zal zijn voor rond de 30.
Misschien dat we dan nog is terug gaan naar die bron ...
Ik zou graag op huwelijksreis gaan naar Bali ofzo, maar mijn vriend wil liever naar Amerika.
We zijn er dus belange nog niet uit, maar we plannen pas te gaan in oktober / november 2010.
Nog veel succes met de verdere planning, en als er nog iets is, laat je het maar weten hé.

Salukes !

Marleen
12-6-2010
 Meld misbruik19-9-2009 0:00:16

Ilse

Wij zijn dit jaar in juni naar Kos geweest.
Het hotel was het beste dat we ooit bezocht hadden. (Porto Bello Royal in Kardamena)Zelf ben ik al naar Rhodos, Kos en Kreta geweest. Rhodos geniet mijn voorkeur.
Wij weten ook nog niet waar we op huwelijksreis gaan.
Misschien wordt het Santorini.

Groetjes

Marleen

Noemi
17-10-2009
 Meld misbruik19-9-2009 21:44:59

Hey Ilse

Ik werk in de reissector en ik ben naar Kos geweest dit jaar. Hotel Xperience Akti Beach kan ik je zeker aanraden! Ik heb het hotel gezien en het eten was er heel lekker en ook de kamers waren prachtig! Ook leuke watersportmogelijkheden te doen.
Een ander goed hotel: Iberostar Astir Odysseus, van de bekende iberostar keten en pas geopend sinds juni dit jaar, prachtig hotel!
De bestemming is bij mij heel goed meegevallen: veel te doen: Kos is een fietseiland en je kan de overstap maken naar Bodrum in Turkije.
Alvast veel succes in je zoektocht!
groetjes
Noemi
17/10/2009

Ilse
28-5-2010
 Meld misbruik20-9-2009 16:26:39

Hey, dank je wel voor de vele reacties. Binnenkort gaan we nr het reisbureau en dan zullen we zien wat het gaat worden!
Ik zal jullie raad zeker ter harte nemen!
Veel succes nog!

Groetjes

Marit

Meld misbruik22-2-2010 16:35:26

Aankomende zomer gaan mijn vriend en ik op huwelijksreis naar santorini. Dat schijnt dus echt een onwijs romantisch eiland te zijn. Als ik deze site moet geloven (http://surprisetickets.nl/reizen/Griekenland-huwelijksr... ) is dat wel een hotspot voor een romantische huwelijksreis.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums