Terug naar overzicht
ik heb heel het misboekje zelf in mekaar gestoken en dan naar de pastoor gebracht voor de goedkeuring, ik heb dus alle teksten zelf gekozen.
Dag Ellen,dat hangt er vanaf hoor. Sommigen mogen echt alles kiezen. Wij zitten met een eucharistieviering. De teksten die met de eucharistie zelf te maken hebben, die heeft de diaken met de pastoor voor ons gekozen. Wij mochten dan goedkeuren maar die teksten hebben zo ie zo een vast deel.De andere teksten hebben we zelf in elkaar gestoken door voorbeelden en een deel zelf geschreven. Het is dus een mix geworden.Vraag eerst en vooral eens aan je pastoor hoe hij erover denkt want daar zit er wel nog wat verschil op van pastoor tot pastoor. En als je veel vrijheid krijgt, zou ik zeggen, maak er een zo persoonlijk mogelijke mis van!Groeten,Eva10/10/'09
Hallo,Ik heb ons misboekje aan de hand van andere voorbeelden zelf samengesteld.3 oktober gaan we voor de eerste kaar naar de pastoor en dan neem ik het mee, hopelijk moet ik niet te veel meer veranderen.Gwen14/05/2010
Wij hebben ook alles gekozen, enkel de 'homilie' natuurlijk niet (dat is de 'preek') en ook het grote dankgebed (bij de eucharistie) hebben wij ook niet uitgeschreven.Groetjes,Véro