Terug naar overzicht
HeyWij hebben geen ervaring met op reis gaan met kindjes maar wij zijn naar mexico geweest en ik denk dat het perfect te doen is met kindjes, zeker als je dan wat exotischer wil gaan. Je kan een all-in hotel boeken zoals wij waar bv een kinderclub is. Heel plesant voor hen denk ik. Enkel het lange vliegen kan mss wel wat lastig zijn voor hen. Maar een vliegtuig met schermpkes met filmkes moet te doen zijn.Veel succes!Laura
Ik denk persoonlijk dat de Antillen voorkeur krijgen op de Malediven, wanneer je rekening houdt met kinderen en mogelijke medische problemen.grtz DJ Discovideo
ik werk in een reiskantoor, en heb onlangs een koppel geboekt op huwelijksreis naar Mauritius, met hun 2 kindjes van 2 en 4 jaar. Ze waren heel tevreden. Dit was in hotel Le Paradis. Verder zijn de Carraiben ideaal, zoals dominicaanse. maar hou wel rekening met het weer. In de zomer is het daar regenseizoen.Groetjes, Sophie
HelloWij hebben 3 kids (tegen onze grote dag zijn ze 9j, 8j en bijna 6j).Wij opteren er voor om samen met hun een weekendje Disney of Efteling te doen (aan hun de keuze). En daarbovenop een 3daagse citytrip met ons tweetjes (waarnaartoe weten we nog niet goed, iets aparts dat we niet snel mét kids zouden doen).'k Zou m'n kapoenen niet langer kunnen missen, ook naar oppas toe is dit handiger en we willen er toch eventjes alleen op uit trekken...Veel plezier nog met de voorbereidingen!GrtsNatalie