Nu Online
Momenteel zijn er 651 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis

16-9-2009 14:49:55
wij trouwen zomer 2010 en weten niet goed naar waar onze huwelijksreis zal gaan, zelf droom ik van de malediven, de nederlandse antillen,...
maar aangezien we 2kleine kinderen hebben( dan 5en 7jaar) weet ik het niet goed, vrees dat dit niks voor hun is! wie kent dit probleem? wie is er met zen kids ook op huwelijksreis geweest en naar waar?

daniella
27-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 365

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik16-9-2009 15:31:54

Hey

Wij hebben geen ervaring met op reis gaan met kindjes maar wij zijn naar mexico geweest en ik denk dat het perfect te doen is met kindjes, zeker als je dan wat exotischer wil gaan. Je kan een all-in hotel boeken zoals wij waar bv een kinderclub is. Heel plesant voor hen denk ik. Enkel het lange vliegen kan mss wel wat lastig zijn voor hen. Maar een vliegtuig met schermpkes met filmkes moet te doen zijn.

Veel succes!

Laura

Rik

Meld misbruik16-9-2009 16:54:43

Ik denk persoonlijk dat de Antillen voorkeur krijgen op de Malediven, wanneer je rekening houdt met kinderen en mogelijke medische problemen.

grtz DJ Discovideo

sophie
27-3-2010
 Meld misbruik16-9-2009 19:15:33

ik werk in een reiskantoor, en heb onlangs een koppel geboekt op huwelijksreis naar Mauritius, met hun 2 kindjes van 2 en 4 jaar. Ze waren heel tevreden. Dit was in hotel Le Paradis. Verder zijn de Carraiben ideaal, zoals dominicaanse. maar hou wel rekening met het weer. In de zomer is het daar regenseizoen.
Groetjes, Sophie

Natalie
17-7-2010
 Meld misbruik16-9-2009 20:55:54

Hello

Wij hebben 3 kids (tegen onze grote dag zijn ze 9j, 8j en bijna 6j).
Wij opteren er voor om samen met hun een weekendje Disney of Efteling te doen (aan hun de keuze).
En daarbovenop een 3daagse citytrip met ons tweetjes (waarnaartoe weten we nog niet goed, iets aparts dat we niet snel mét kids zouden doen).
'k Zou m'n kapoenen niet langer kunnen missen, ook naar oppas toe is dit handiger en we willen er toch eventjes alleen op uit trekken...

Veel plezier nog met de voorbereidingen!

Grts
Natalie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums