Terug naar overzicht
Hallo,Wij gaan maandag es een kijkje nemen. De locatie/feestzaal bevalt ons enorm, maar zelf hebben we daar nog geen feesten meegemaakt.Het enige wat we een beetje vrezen, is de prijs. De prijs per persoon voor het avondfeest zal wel gauw + 100 € bedragen, niet? Gr,Eva
Hey,ik denk dat je daar wel goed zit en ze zijn echt niet zo duur! Het is niet ver van bij ons, en iedereen die daar al naar een feest geweest is, is er tevreden van. Zelf ben ik daar enkel maar naar een receptie geweest. Je mag denk ik wel niet té veel mensen op de receptie hebben, want dan wordt het druk in het zaaltje voorin. Je kan misschien bij goed weer ook buiten, maar als ik mij niet vergis, passeert de trein er rechttegenover. Let ook eens op de parking, ik vond het maar een hele kleine, maar misschien heb ik niet goed gekeken ;)Vele groetjes,Véro
Hallo,Wij zijn vanavond een kijkje gaan nemen. En de zaal/locatie is echt waar we op zoek naar waren. De prijzen vallen eerst mee , maar er komen wel veel supplementen bij vind ik persoonlijk. Maar het lijkt er wel heel professioneel aan toe te gaan. Gr,Eva