Terug naar overzicht
wij hebben geen ceremoniemeester en ook geen suite. Volges mijn mama is dit van geen nut als je toch geen suite hebt.ik heb ook nog getwuifeld omdat het denk ik wel veel werk uit je handen neemt! maar het kost soms ook vrij veel wat volgens hier thuis weggesmeten geld is zonder suite :-)mag ik eens iets vragen hoe doen julle dit voor de kerk binnen te gaan en buiten te gaan zonder suite? want wij zitten hier nog een beetje vast :-) gaan jullie ouders dan al in de kerk zitten of gaan zij binnen zoals een suite?Groetjes,An
We zijn nog niet zeker, we trouwen maar in augustus 2010.Maar ik zou graag de gasten zelf verwelkomen in de kerk.Als iedereen aanwezig is, gaan wij en onze ouders naar voor: eerst mijn moeder en mijn vriends vader, dan mijn vriend+moeder en dan de bruiskindjes, mijn papa en ik.Groetjes,Elien
ik ben gehuwd met ceremoniebedrijf schoonbaert (www.schoonbaert.be ) zeer goedkoop in vergelijking met de anderen en zeer discreet ik vond dat ook niet nodig maar het tegendeel is toch bewezen hoor op mijn huwelijk!!!!!!!!!