Nu Online
Momenteel zijn er 615 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwdatum verzet!

16-9-2009 19:40:58
Hoi allemaal,

Een tijdje geleden postte ik hier het bericht dat ik niet goed wist wat ik met onze trouwdatum (15 mei 2010) moest doen, aangezien we onverwacht zwanger blijken te zijn en het kindje voor half april berekend is.
Nu zijn we gisteren naar de zaal geweest en daar hadden we 7 aug als nieuwe datum gekozen. Ik met een klein hartje rondbellen naar de fotograaf, de huifkar, de traiteur,...om te horen of we alles konden verschuiven en...wonder boven wonder bij iedereen was deze datum nog vrij!
Ik ben echt een super gelukkig meisje nu :-)

Ik kan nu volop van mijn zwangerschap genieten en rustig op het gemakje ons huwelijk verder voorbereiden :-)

Dat wou ik maar even delen :-)

Groetjes
Vicky

Vicky
7-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 388

claudia

Meld misbruik16-9-2009 21:17:53

hey
heel tof dat iedereen nog kan hé.
het is dan toch beter zodat je van beide heugelijke momenten kan genieten.
nog veel voorbereidingsplezier voor beide

groetjes
claudia

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik16-9-2009 23:20:04

Ah, super-nieuwtje! Je leeft hier als aanstaande bruid toch wel mee met je lotgenoten, 't is dan ook leuk om 't te horen als er goed nieuws is. Enfin, kindje was goed nieuws, maar in combinatie met trouwdatum enz.. je snapt me wel. Geniet van de voorbereidingen!

Ellen

Meld misbruik16-9-2009 23:40:16

Hey Vicky,

Wat een toeval wij trouwen ook op 7 augustus :) Veel succes nog met de voorbereidingen en de zwangerschap!

Groetjes

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik17-9-2009 14:31:23

Ik ben super content voor jou!
Geniet maar van je zwangerschap, de geboorte, en als afwisseling nog wat trouwvoorbereidingen!!! Bij ons zal het ook zoiets zijn, alleen in een andere volgorde, zaterdag eerst den trouw, en daarna...
FIE

tania

Meld misbruik17-9-2009 20:02:29

dat is echtgoed nieuws.
nu kunnen jullie met volle tuegen van het zwangerschap genieten!!!!!!!!
hou ns vooral op de hoogte:)
geniet ervan!!!!!!!!
groetjes tania

Mandy
10-4-2010
 Meld misbruik17-9-2009 22:25:41

Super nieuws voor jullie!

Geniet maar volop van de zwangerschap!

Lut

Meld misbruik18-9-2009 21:38:09

Wow! Dat is echt wel geluk hebben! Nu kan je dubbel genieten van alles! Veel plezier!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...