Terug naar overzicht
hey karinwij zijn vandaag naar fede di oro geweest en hebben onze trouwringen gekocht. ze waren heel vriendelijk en die man heeft ons veel ringen laten zien en we hebben er onze lievelingsringen uitgenomen (zo 6 paar) en hij liet ons dan alleen om dat eens rustig te bespreken. het is een beetje een combinatie geworden tussen de ringen want je kan ze maken zoals je dat zelf wilt hé. echt de moeite ik ben heel benieuwd, ze gaan het laten weten per sms als ze binnen zijn en dan moeten we verder afspreken. groetjesclaudia
heb jij jou kleed al? groetjesclaudia
Karin,Ook wij zijn voor onze ringen bij Fede Di Oro geweest en ik dacht dat ik ook nog allerlei vragen zou hebben, maar toen we ze zagen... Whauw!! Betalen en wegwezen met onze pracht aankoop :-)Ook ik ben bij Tsjari geweest... zeer vriendelijk, zeer behulpvol... je krijg een witte lange rok voorgebonden als je dat wil zodat je het beter kan bekijken...en toen... super... ik vond mijn droompaar maar toen zag ik nog een leuk paar en 'hup' dat heb ik ook maar meteen meegenomen, je weet nooit :-)Veel plezier en succes...Gr. Tessnog 24 dagen (AAAaaa...)
Vraagje : Hoe zijn de prijzen bij Tsjari?Groetjes,Sara
Prijzen zitten tussen de 150€ en 250€ meende ik...Ik heb voor mijn 2 paar 175€ en 215€ betaald.Gr.Tess
@Claudia: ik heb mijn kleed inderdaad al, ben in juli gaan kijken en onverwachts mijn droomkleed gevonden :) , vandaar dat ik ook al voor schoenen kan gaan kijken. Dank je allemaal, nu ben ik wat meer gerust en kijk enorm uit naar dit superweekend :)Grtjs