Nu Online
Momenteel zijn er 651 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ringen

16-9-2009 20:58:28
Beste bruidjes,
Zaterdag hebben we een afspraak bij fede di oro, ik ben erg benieuwd hoe het daar gaat zijn.. Tips voor vragen die ik zeker moet stellen zijn altijd welkom
En vrijdag ga ik voor schoenen bij tsjari, hopelijk vind ik een gemakkelijk droompaar
Grtjs
Karin
22052010

KARIN
22-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 340

claudia

Meld misbruik16-9-2009 21:15:00

hey karin

wij zijn vandaag naar fede di oro geweest en hebben onze trouwringen gekocht.
ze waren heel vriendelijk en die man heeft ons veel ringen laten zien en we hebben er onze lievelingsringen uitgenomen (zo 6 paar) en hij liet ons dan alleen om dat eens rustig te bespreken. het is een beetje een combinatie geworden tussen de ringen want je kan ze maken zoals je dat zelf wilt hé. echt de moeite
ik ben heel benieuwd, ze gaan het laten weten per sms als ze binnen zijn en dan moeten we verder afspreken.

groetjes
claudia

claudia

Meld misbruik16-9-2009 21:15:38

heb jij jou kleed al?
groetjes
claudia

Tessa
10-10-2009
 Meld misbruik16-9-2009 21:16:38

Karin,

Ook wij zijn voor onze ringen bij Fede Di Oro geweest en ik dacht dat ik ook nog allerlei vragen zou hebben, maar toen we ze zagen... Whauw!! Betalen en wegwezen met onze pracht aankoop :-)

Ook ik ben bij Tsjari geweest... zeer vriendelijk, zeer behulpvol... je krijg een witte lange rok voorgebonden als je dat wil zodat je het beter kan bekijken...en toen... super... ik vond mijn droompaar maar toen zag ik nog een leuk paar en 'hup' dat heb ik ook maar meteen meegenomen, je weet nooit :-)

Veel plezier en succes...

Gr.
Tess
nog 24 dagen (AAAaaa...)

Sara
14-5-2010
 Meld misbruik16-9-2009 21:47:40

Vraagje : Hoe zijn de prijzen bij Tsjari?

Groetjes,

Sara

Tessa
10-10-2009
 Meld misbruik17-9-2009 7:44:53

Prijzen zitten tussen de 150€ en 250€ meende ik...
Ik heb voor mijn 2 paar 175€ en 215€ betaald.

Gr.
Tess

KARIN
22-5-2010
 Meld misbruik17-9-2009 20:57:08

@Claudia: ik heb mijn kleed inderdaad al, ben in juli gaan kijken en onverwachts mijn droomkleed gevonden :) , vandaar dat ik ook al voor schoenen kan gaan kijken.

Dank je allemaal, nu ben ik wat meer gerust en kijk enorm uit naar dit superweekend :)

Grtjs

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...