Terug naar overzicht
Hoi Annelies,Ik kan je zeker de 2 fotografen van Appleblue aanraden.Een jong koppeltje die je alle nodige info geven die je maar wil.ze zullen onze fotografen zijn op 10 oktober,maar ik ben er nu al meer dan tevreden over.Kijk maar eens op de website:www.appleblue.be Natascha & Koen10 oktober 2009
Kijk eens op duofoto.begroetjes, Carolina
enoa.be
Wij hebben onze reportage laten maken bij Penfo in Beerse. En het resultaat was schitterend! Het is misschien een beetje duurder, maar het resultaat is ook prachtig. En het is quasi het enige tastbare wat overblijft van jullie grote dag. Wij hebben er alvast geen spijt van dat we daarin geïnvesteerd hebben. Elke keer dat we ons album bekijken, herbeleven we onze mooie dag. Veel plezier met de voorbereidingen! Geniet er van!Nathalie
Hallo,Wij hebben de mensen van huwelijksstudio gekozen.(www.huwelijksstudio.be )Zij zijn van Lier. Wat ik direct tof vond was dat ze werken met verschillende formules, zodat je het zo duur kan maken als je wil. Wij waren zeer tevreden over de eerste kennismaking en van de albums die we te zien kregen. We hebben dan ook niet langer meer gezocht. Alvast veel plezier.