Terug naar overzicht
Wij gaan daar volgend jaar ons feest geven op 22 mei. Veel kan ik je dus nog niet vertellen. We zijn daar ondertussen al 2x gaan eten, en altijd super!Er zijn wel enkele bruidjes hier die daar getrouwd zijn, dus je krijgt zeker en vast reacties!Groetjes,Brenda.Ps ze hebben ook een gastenboek op hun website... kan je ook eens lezen.
Dag Eva,Wij trouwen volgend jaar in augustus in de Ladeuze. We zijn er nog niet naar een trouwfeest gegaan, maar ik heb er alle vertrouwen in.groetjesNele
Dag Eva,Wij hebben nogal een negatieve ervaring met feestzaal Ladeuze.Ik had gemaild om een afspraak te maken en er uitdrukkelijk opgezet of het in het weekend mogelijk was en zoja welk uur. Hierop werd gereageerd dat geen enkel probleem was en we hadden een afspraak om 15.00u.Wij kwamen daar toe, werden naar een tafeltje geleid, kregen iets te drinken. De mevrouw zei dat we de zaal nog niet zagen zoals ze zou klaarstaan voor een trouwfeest maar dat we wel verder nog een afspraak zouden kunnen maken dat als er een trouw was, we eens konden komen kijken hoe dit in zijn werk zou gaan. Ik weet niet of iemand dat leuk zou vinden dat vreemden op hun eigen trouw zouden komen, wij alvast niet!!!Verder kregen wij van niemand aandacht en toen het 15.45u werd gingen wij toch even gaan polsen of we nu eindelijk een gesprek konden hebben met iemand.Ze haalden de kok en die kwam met een aire binnen, toonde zijn twee handen en zei; ik heb er maar twee he!Wij vonden dit allesbehalve beleefd, zeker omdat ik erop stond dat de afspraak ook hen moest passen!Wij zijn het dan maar beleefd afgestapt.Nu, dit is natuurlijk maar één ervaring.Het kan ook een slechte dag geweest zijn voor die mensen.Er kunnen wel andere mensen zijn die wel positieve ervaringen gehad hebben!mvg,els