Nu Online
Momenteel zijn er 496 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

feestideetjes, 30-40 jaar en 1 jaar getrouwd

16-9-2009 23:46:56
Dag, 1 augustus zijn wij getrouwd. Kei goei feest gehad in Den Eyck in Kasterlee. Maar nu... Ik zoek ideeën. Volgend jaar wordt ik 30, mijn ventje 40 en we zijn dan een jaar getrouwd. We hebben pas een supper trouwfeest gegeven maar ik heb nu toch nog redenen gevonden om te feesten hé. Alleen gaat dit natuurlijk met een veel kleiner budget moeten gebeuren. Alle ideetje zijn welkom. plaats, eten, drinken,... Het zou dan ook moeten plaatsvinden ergens in juni tot en met augustus.
Wij zijn van Lille. (tussen Herentals en Turnhout)

Laat jullie gaan.

Alvast bedankt,

Carolina

Carolina
1-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 592

Ellis
19-6-2010
 Meld misbruik23-9-2009 9:49:27

Hallo Aarolina

Je hebt nog tijd dus kijk nog eens goed rond op internet zou ik zeggen! :-)

Maar wat je ook kan doen en wel lekker en populair is, is een soort van (winter)BBQ voor je gasten waarbij dan iemand komt bakken zodat je zelf niets hoeft te doen die dag.

Dit kan op locatie of bij jou thuis, het is zoals je zelf wilt en helemaal niet zo duur. (Groenten, aardappelsalade, brood en sauzen inbegrepen en worden dan ook allemaal netjes afgeleverd door diegene die bij jou komt bakken)

Voor meer info mail je maar naar ellis.debacker@telenet.be

Groetjes en veel succes nog met je zoektocht

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...