Nu Online
Momenteel zijn er 517 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verlovingsring vergroten

17-9-2009 10:38:00
Hallo,

Iemand een idee hoe ik mijn verlovingsring kan vergroten? We spreken hier over mm-werk!
Het is een swarovski ring, ben al naar Swarovski geweest en die kunnen hem niet vergroten.
Ben al naar een juwelier geweest en daar lukt het blijbaar ook niet omdat het geen echt goud of zilver is...

Nu draag ik mijn verlovingsring links, maar zou die graag rechts willen dragen en mijn trouwring dan links...

Iemand een idee?

Alvast bedankt.

Gr.
Tess
Nog 23 dagen...

Tessa
10-10-2009
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 418

Katrien
19-6-2009
 Meld misbruik17-9-2009 11:32:44

Hallo,

Ik vrees idd dat het dan niet zal lukken. Bepaalde materialen kunnen niet vergroot worden..

Groetjes,
Katrien
90 dagen getrouwd!

Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik17-9-2009 12:30:45

ik dacht dat zelfs zilver niet vergroot kan worden! Ik heb het ooit gevraagd aan een goudsmid en die wist me toen te vertellen dat dat enkel kon met echt goud.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...