Terug naar overzicht
Wij zetten er het volgende op :Wij willen vanavond iedereen op het plaatjeen daarvoor dient dit tafelcameraadje.Drie à vier foto's, meer vragen we nietzolang je maar binnen het kadertje schiet.Druk op de flitsknop en wacht op groen lichtwant anders is alles onderbelicht :/Groetjs
hallo,wij hebben ook wegwerpfototoestelletjes gezet met volgend tekstje:"van leuke dingen en gekke bekken mag je heel wat foto's trekken,zo weten wij nadien wat we allemaal niet hebben gezien. PS vergeet de flits niet aan te zetten"De gasten waren heel opgezet met de toestelletjes en op enkele uurtjes tijd waren ze allemaal opgetrokken. Jammergenoeg is er ook bij ons niets bruikbaars uit gekomen. Van de 180 foto's hebben we misschien 25 min of meer bruikbare: ofwel flits niet gebruikt, ofwel van veel te ver getrokken (mensen vergeten dat ze niet met een digitaal toestel trekken denk ik), ofwel staat de vloer erop, mensen vanop de rug gefotografeerd, een hand ervoor, enzo..Alles samen (aankoop en ontwikkeling op CDrom) heeft me dit 130 euro gekost, en heb er amper ongeveer 25 foto's aan overgehouden.Ons huwelijk was perfect, alleen was dit de enige "miskoop" van de dag. Ik zou het dus niet meer aanraden aan toekomstige bruidjes !We hadden gelukkig ook enkele vrienden die hun eigen digitaal toestel mee hadden, en daar zijn er wel heel mooie foto's van uitgekomen. Misschien is het beter om te vragen aan enkele vrienden/familie of zij met een digitaal toestel foto's willen nemen, het zal je veel minder kosten en veel mooiere foto's opleveren !groetjes een pasgetrouwde bruid05/09/2009
Wij hebben digitale fototoestellen gehuurd, de fotocameraadjes. En daarmee heb je natuurlijk meer mogelijkheden. DAn geef ik er liever wat meer aan uit om ze te huren (150euro voor 4) dan dat ik achteraf alle foto's weg moet gooien, want die moet je dan toch laten ontwikkelen om ze te kunnen zien.Trouwens, leuke tekstjes!!!FIE
Wij zijn van Hamme (Oost-Vlaanderen) en de feest gaat door te Dendermonde.
Hier mss? Ze maken hier in elk geval wikkels voor bellenblaas en chocoladerepen, ook in bruiloftstijl.http://www.party-gifts.nl/