Nu Online
Momenteel zijn er 503 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tekstje voor op wegwerpcamera

17-9-2009 12:49:21
Hey (toekomstige) bruidjes en bruidegoms,

Tijdens ons avondfeest gaan wij wegwerpfototoestellen op de tafels leggen, zodat iedereen vrij foto's kan nemen van het feest. Wij hadden graag een tekstje laten drukken op de toestelletjes, of op een kaartje erbij. Heeft er iemand ideetjes hiervoor?

Alvast bedankt!

Groetjes,
Dorien

Dorien
10-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 690

tami
26-6-2010
 Meld misbruik17-9-2009 13:31:54

Wij zetten er het volgende op :

Wij willen vanavond iedereen op het plaatje
en daarvoor dient dit tafelcameraadje.
Drie à vier foto's, meer vragen we niet
zolang je maar binnen het kadertje schiet.
Druk op de flitsknop en wacht op groen licht
want anders is alles onderbelicht :/

Groetjs

Leen

Meld misbruik17-9-2009 14:53:28

ariadne
5-9-2009
 Meld misbruik17-9-2009 15:44:19

hallo,
wij hebben ook wegwerpfototoestelletjes gezet met volgend tekstje:
"van leuke dingen en gekke bekken
mag je heel wat foto's trekken,
zo weten wij nadien
wat we allemaal niet hebben gezien.
PS vergeet de flits niet aan te zetten"

De gasten waren heel opgezet met de toestelletjes en op enkele uurtjes tijd waren ze allemaal opgetrokken.
Jammergenoeg is er ook bij ons niets bruikbaars uit gekomen. Van de 180 foto's hebben we misschien 25 min of meer bruikbare: ofwel flits niet gebruikt, ofwel van veel te ver getrokken (mensen vergeten dat ze niet met een digitaal toestel trekken denk ik), ofwel staat de vloer erop, mensen vanop de rug gefotografeerd, een hand ervoor, enzo..
Alles samen (aankoop en ontwikkeling op CDrom) heeft me dit 130 euro gekost, en heb er amper ongeveer 25 foto's aan overgehouden.
Ons huwelijk was perfect, alleen was dit de enige "miskoop" van de dag. Ik zou het dus niet meer aanraden aan toekomstige bruidjes !
We hadden gelukkig ook enkele vrienden die hun eigen digitaal toestel mee hadden, en daar zijn er wel heel mooie foto's van uitgekomen. Misschien is het beter om te vragen aan enkele vrienden/familie of zij met een digitaal toestel foto's willen nemen, het zal je veel minder kosten en veel mooiere foto's opleveren !

groetjes een pasgetrouwde bruid
05/09/2009

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik17-9-2009 17:11:48

Wij hebben digitale fototoestellen gehuurd, de fotocameraadjes. En daarmee heb je natuurlijk meer mogelijkheden. DAn geef ik er liever wat meer aan uit om ze te huren (150euro voor 4) dan dat ik achteraf alle foto's weg moet gooien, want die moet je dan toch laten ontwikkelen om ze te kunnen zien.
Trouwens, leuke tekstjes!!!
FIE

funfoto

Meld misbruik17-9-2009 21:49:23

Dorien
10-7-2010
 Meld misbruik18-9-2009 9:36:56

Wij zijn van Hamme (Oost-Vlaanderen) en de feest gaat door te Dendermonde.

isabelle
16-9-2009
 Meld misbruik21-9-2009 15:43:43

Hier mss? Ze maken hier in elk geval wikkels voor bellenblaas en chocoladerepen, ook in bruiloftstijl.

http://www.party-gifts.nl/

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...