Terug naar overzicht
Hey!Onze trouwdag was volledig Italiaans (gevolgd door een honeymoon in bella Italia)!Is héél goed meegevallen. Zouden we direct opnieuw doen!Moest dit thema jullie persoonlijk liggen, mail me dan voor ideetjes: sabrina_geldof@hotmail.com!!Grtjs van Sabrina41 dagen getrouwd!!
wij hadden ook met kleuren gewerkt, deze vond je overal in terug, uitnodigingen, kleding, bloemen enz... De kleuren waren grijs, ivoor en oudroze. Ook de zaal hebben we zo aangekleed met ivoorkleurige en grijze balonnen en oudroze bloemstukjes. Met kleur kan je alle kanten uit.
Ik weet niet waar je woont, maar ik heb wat decoratiespullen te koop voor de tafels; vaasjes, theelichtjes, een loper enz. Zorg vooral voor gezellige verlichting; dat geeft heel veel sfeer. Wat ik ook heel mooi vind zijn van die chinese rijstlampen. Je kan ze o.a. bij de Gifi en Xenos kopen. Je kan ook met tule werken; dat geeft een typisch trouwfeest-effect.
Hallo,Onze zaal zal worden aangekleed door http://www.deco-fact.be/ . Surf gerust eens naar hun site!Groetjes,Mieke