Nu Online
Momenteel zijn er 496 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vandaag de grote dag!!

18-9-2009 7:25:28
Hallo iedereen,
Vandaag begint onze grote dag waar we toch wel een jaar hebben naar uitgekeken en waar we veel dingen hebben moeten regelen voor die mooie dag!
Een uurtje geleden ben ik opgestaan en begon ik al direct te wenen, tranen van geluk maar over deze mooie dag hangt ook nog steeds het verdriet om mijn vader die plots is gestorven en die me eigenlijk vandaag had moeten weggeven! In gedachte geeft hij me dan ook echt weg, maar in werkelijkheid zal het ons zoontje van 4 jaar zijn die met mij samen hand in hand de kerk binnenkomt! En dat vind ik wel een mooi alternatief!
Ik ga ondanks het verdriet er zoveel mogelijk van genieten want dat is datgene wat mijn vader zou gewild hebben!

Dus joeperdepoepie, vandaag ga ik trouwen!!!!!
Eigenlijk al getrouwd voor de wet op 09/09/09 maar dit hielden we klein, nu mag er alwat groter gefeest worden!!

Een verslagje volgt zeker!!

Groetjes Laurence

Laurence
18-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 920

Carolien
14-5-2011
 Meld misbruik18-9-2009 7:38:25

Hallo

een heeeel mooie dag gewenst en geniet er enorm van!!!!

Succes.
Groetjes

Katrien
19-6-2009
 Meld misbruik18-9-2009 8:08:10

Dag Laurence!

Geniet van elk moment vandaag! Ik wens je een hele mooie dag! Het weer zit ook al goed mee vandaag ook altijd leuk :-)

Vind het idd heel mooi dat je zoontje met je de kerk in zal wandelen! Hij zal fier zijn :-) Zoals je zegt, je vader zou niet anders gewild hebben dan dat je vandaag zou genieten! In je gedachten is hij sowieso bij jullie!

Groetjes,
Katrien
91 dagen getrouwd!

Ann-Sophie
11-9-2010
 Meld misbruik18-9-2009 9:09:32

Dag Laurence,

Geniet er met volle teugen van! Ik wens je een supermooie dag toe!
Ik kijk al uit naar het verslagje en de foto's :)

Groetjes,
Ann-Sophie

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik18-9-2009 11:20:14

Alvast een dikke proficat!!!
Wij trouwen morgen ;-)
Groetjes, Sofie.

Daisy
25-9-2009
 Meld misbruik18-9-2009 13:50:58

hey,

ondertussen zullen jullie wel al aan het genieten zijn.
maak er alvast een hele leuke en mmoi dag van.
geniet ook van de dagen erna als man en vrouw met jullie flinke bink.
het is een heel mooi gebaar dat jullie zoontje je weggeeft aan zijn papa , en wees maar gerust je papa zal er hoe dan ook bij zijn.

groetjes Daisy
nog 7 dagen

Jessica
26-11-2009
 Meld misbruik18-9-2009 15:57:00

Hey laurence,

Een heel dikke proficiat alvast,geniet van deze stralend zonnige dag (letterlijk en figuurlijk). Heb zelf nog 69 dagen te gaan.

Groetjes Jessica

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...