Terug naar overzicht
Halloeen heeeel mooie dag gewenst en geniet er enorm van!!!!Succes. Groetjes
Dag Laurence!Geniet van elk moment vandaag! Ik wens je een hele mooie dag! Het weer zit ook al goed mee vandaag ook altijd leuk :-)Vind het idd heel mooi dat je zoontje met je de kerk in zal wandelen! Hij zal fier zijn :-) Zoals je zegt, je vader zou niet anders gewild hebben dan dat je vandaag zou genieten! In je gedachten is hij sowieso bij jullie!Groetjes,Katrien91 dagen getrouwd!
Dag Laurence,Geniet er met volle teugen van! Ik wens je een supermooie dag toe!Ik kijk al uit naar het verslagje en de foto's :)Groetjes,Ann-Sophie
Alvast een dikke proficat!!!Wij trouwen morgen ;-)Groetjes, Sofie.
hey,ondertussen zullen jullie wel al aan het genieten zijn.maak er alvast een hele leuke en mmoi dag van.geniet ook van de dagen erna als man en vrouw met jullie flinke bink.het is een heel mooi gebaar dat jullie zoontje je weggeeft aan zijn papa , en wees maar gerust je papa zal er hoe dan ook bij zijn.groetjes Daisynog 7 dagen
Hey laurence,Een heel dikke proficiat alvast,geniet van deze stralend zonnige dag (letterlijk en figuurlijk). Heb zelf nog 69 dagen te gaan.Groetjes Jessica