Terug naar overzicht
Hallo,wij zijn gisteren ook geweest en zijn ook erg teleurgesteld. Wij gingen vooral voor ringen en kostuums voor heren, maar zelfs dat was niet echt de moeite.Die beurs in Kortrijk was wel heel erg de moeite.
Ik ben niet in gent geweest, maar wel in Kortrijk, en ik had zowat dezelfde ervaring... Absoluut niet de moeite! Ze doen er alles aan om zo veel mogelijk reclame te maken, maar als je er dan komt, blijkt het een petieterig klein beursje te zijn, waar vooral fotografen een stand hebben. Maar als je al een fotograaf hebt, kan je dan wel niet echt veel meer doen...In november ben ik in Brugge naar Visie 2003 geweest, en dat was wél de moeite. Ik verwachtte dus wel wat van Kortrijk, omdat ze die aankondigen als één van de grootste. Gevolg: grote teleurstelling.Nog zoiets, die modeshow... Alle modellen worden geshowd door mannequins met zo ongeveer maatje 34 of minder, dus echt niet de realiteit. Krijg je alleen maar complexen van. In tegenstelling tot de modeshow van de winkel waar ik nu ga passen, daar waren de modellen gewone dames, met normale maten. Krijg je meteen een veel beter idee hoe zo'n jurk er in het echt uitziet!Groetjes,An-Sofie
ik ben vorig jaar geweest , een halfuur en je bent rond . Het was toen ook niet de moeite , alhoewel er veel reclame over gemaakt word . er is maar weinig te zien en voor de modeshow ben ik ook niet gebleven , je kan er complexen van krijgen zelfs al heb je maatje 38 . Die modellen zie niet eens lopen
Spijtig genoeg is het zo overal! Ik ben naar de beurs geweest enkele jaren terug en was ook echt teleurgesteld maar jah... Ik denk dat je het beste en de meeste info vind op sites op internet en ook via forums waar je aan toekomstige bruidjes hun ervaring kunt vragen... Succes nog
Hoi Laila,Wij zijn het weekend daarvoor naar de beurs in de Neckerhallen in Mechelen geweest. Ook die beurs was niet de moeite. Gelukkig konden onze moeders gratis binnen en kwam het dus op 5 euro per persoon i.p.v. 10 euro. Maar zelf dat is eigenlijk te veel geld voor wat er te zien was. Groetjes,Kristien
Wij zijn ook geweest en inderdaad,het was zwak.Wij deden er enkel onze dj op en die waren we togal van plan(partysound)Hij stond er ook,wel een kleine stand maar wel een toffe joviale gast.Er was redelijk veel volk bij hem.Ik denk dat hij goede zaken deed.
De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:www.videomanie.be