Terug naar overzicht
Bij de Ava hebben ze dezelfde boeken als bij de standaard-drukkerijen. Prijs is ietsje voordeliger bij Ava, maar wij kregen een blad en daarop moesten we onze tekst invullen en lettergrootte, stijl en kleur kiezen ... Ik vind het toch prettiger om met een drukker zelf te overleggen, dan kan je veel meer op maat maken en heeft hij meer ideetjes.
De onze kwamen van AVA en wij waren héél tevreden!!! Op een goeie week hadden wij onze uitnodigingen.Ook moet je geen meerprijs betalen als je jouw tekst in een andere kleur dan zwart wil laten drukken (bij ons was dat framboosroze).Van de service kan ik zeker niet klagen! Wij moesten dat invulblad, waarvan hieronder sprake is, trouwens niet zelf invullen! Die mevrouw aan de balie heeft dat allemaal ingevuld.Groetjes,Véro
Hallo,Wij hebben ook onze uitnodigingen laten drukken bij ava en we waren heel tevreden alles gebeurd via mail zoals je zelf wil en als er iets tegroot of te lang was werd dit ook medegedeeld .Van zodra het voor jou helemaal inorde is word het pas gedruk .Hele goeie servies en heel vlug.groetjes
hey,we hebben onze keuze ook gevonden in boek van bij ava maar nu had ik nog een vraagjeweet iemand hoeveel ze voor het drukken vragen? vooraan staat nl de prijs voor het kaartje maar verder niets, is de envelop er ook bij of niet?