Terug naar overzicht
Ik ben al naar twee trouwfeesten in Horst geweest.en spijtig genoeg moet ik je melden dat ze twee keer zijn tegengevallen.Zaal is inderdaad heel kil. En enkel voor het eten zelf word je in het kasteel verwacht. De receptie,dessert en dansfeest heeft plaats in het wagenhuis (de taverne). Deze zaal is spijtig genoeg te klein voor als je met meer dan 100 personen zit.Het eten zelf was ook niet goed. Twee keer was het warm buffet koud.Sorry, maar wil dat elk bruidje haar fantastische dag beleefd.Groeten,Nathalie17/07/2010
Bedankt voor je eerlijkheid, Nathalie. Ik had al voor een dergelijk antwoord gevreesd. Ik hoop dat er nog mensen zijn die hun ervaringen hierover kunnen delen, zodat ik en mijn vriend deze knoop snel kunnen doorhakken en we ons definitief op andere zalen kunnen richten. Suggesties hiervoor mag je hier ook posten!
Hoi!Ik heb geen ervaring met Kasteel Van Horst maar kan je wel een paar andere feestzalen doorsturen...Hof ter rode - Diest Kasteel van nieuwland - Aarschot Lindenhof - Baal Schuttersveste - Rillaar Maekelhoeve - Veerle Laakdal Waterhoek - Geetbets (dit is onze feestzaal) ...Groetjes Dorien 09.07.10
Hof ter rode in Diest! Hier ben ik deze zomer naar een feest geweest en het was werkelijk af!!! Zowel qua bediening, eten als de algemene sfeer.Jammer dat het voor ons volledig uit de richting is, anders zou ik niet twijfelen om ons feest daar ook te doen. groetjes
Ik ben ook in het Kasteel gaan kijken voor ons trouwfeest in februari. De mensen zelf raadden het ons niet echt aan, omdat t in februari nog wel eens koud kan zijn, en dansen mag niet in het kasteel!...Wij hebben ons feest gedaan in het Sint Jansbergklooster in Zelem (Halen-Diest)! Hele toffe sfeer, heel appart!Je kan altijd je reportage in Horst doen?groetjesNele