Nu Online
Momenteel zijn er 651 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bevestigingen van onze invitaties

18-9-2009 21:34:21
Hallo,

Wij naderen stillaan onze trouwdatum (10/10/2009) nu ik ondervindt dat onze bevestigingen er traag door komen en ik begin wat onzer te worden over ons aantal genodigden.
We hebben 146 uitnodigingen verstuurd voor oze receptie en tot nog toe hebben er nog maar 44 bevestigd.
Voor het avondfeest hebben we in totaal 115 gasten. is dit een redelijk aantal.?

Groetjes Evi

evi
3-10-2009
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1036

Petra
2-10-2009
 Meld misbruik18-9-2009 21:42:38

een receptie doen wij niet, en voor ons avondfeest hebben wij ongeveer 120 gasten.
Bij ons hebben ook heel weinig mensen bevestigd, wij hebben bijna iedereen zelf terug moeten opbellen

Evelien
17-10-2009
 Meld misbruik18-9-2009 22:07:36

Hey, wij trouwen ook op 10/10!

Ik zou iedereen beginnen opbellen, maar maak je geen zorgen, véél mensen vergeten dit en zien dit van zelfsprekend dat ze komen als ze niet hebben gereageerd...
Niet aantrekken, zelf bellen!

Evelien

Lut

Meld misbruik18-9-2009 22:12:28

Dat is wel een normaal aantal voor een avondfeest. Zoiets hadden wij ook. Een receptie hadden wij niet.
Het is zooo irritant als gasten niet reageren, e?! Dat hadden wij ook voor en ik vind het gewoon onbeleefd, maar ja.

Ludo
10-10-2009
 Meld misbruik18-9-2009 22:35:14

Hallo Evi,

Wat heb je op uitnodiging gezet? Aan en afwezigheid laten weten?
Wij hebben beiden gevraagd en wij hebben bijna van iedereen antwoord gekregen...wel veel afzeggingen bij ons...200genodigden voor dansfeest en nog maar 90 toegezegd!
Diegene die nog niets laten weten hebben, gaan we opbellen...

veel voorbereidingsgenot nog!
groetjes,
Inge
nog 22dagen

Tine
28-8-2009
 Meld misbruik19-9-2009 8:22:38

Hallo,

Wij hebben zelf nog een 20tal mensen opgebeld omdat ze nog niets hadden laten weten tegen de afgesproken datum, van sommige mensen voor de receptie had ik geen telefoonnummer dus we veronderstelden dat niet reageren, niet komen was. Deze verschenen dan wel nog op de receptie 'ik dacht dat we iets moesten laten weten als we niet kwamen(!)'.
Ik heb me er ook aan geergerd, maar dat lost niets op. Zoveel mogelijk mensen zelf bellen dus,

groetjes,
TIne

tinneke
29-8-2009
 Meld misbruik19-9-2009 8:55:11

Hoi !
Ook wij hadden gevraagd om iets te laten weten, zowel bij de receptie als het avondfeest. Nog niet de helft heeft erop gereageerd. We hebben niemand opgebeld en er zijn in het totaal maar 2 koppels niet komen opdagen, op de receptie. Dat viel dus goed mee. Die mensen ga ik dus nu ook niet meer contacteren... Geniet van je dag hoor !! Tinneke en Tom, 21 dagen gehuwd !!!

Sarah
1-10-2008
 Meld misbruik19-9-2009 14:21:17

Wij trouwen op 31/10 en hebben ook nog niet veel bevestigingen gekregen. Op onze uitnodigingen stond dat iedereen iets moet laten weten voor 1/10. Diegenen die niets hebben laten weten, die bellen of mailen we zelf. Want het zou niet leuk zijn als er mensen toch komen op het avondfeest en geen plaats aan tafel hebben. Daarom willen wij het zekere voor het onzekere nemen. Zelf hebben wij ook eens de fout gemaakt om niet te reageren op de uitnodiging. We stonden op het punt te vertrekken naar een huwelijksfeest, tot ik de uitnodiging eens deftig las en constateerde dat we moesten bevestigen als we kwamen! Omdat wij het zo druk hadden, waren we dat helemaal vergeten. Maar veel mensen gaan ervan uit dat als ze komen, niets laten weten. Dus ik zou best iedereen contacteren die niet heeft bevestigd.
Veel succes en een prachtige dag gewenst!

Sarah

Sophie

Meld misbruik19-9-2009 15:33:51

Wij trouwen dezelfde dag als Sarah, ook wij vroegen de mensen iets te laten weten voor 1 oktober!
wij hebben nog maar 4 mensen van de 70 die bevestigd hebben :-)
Volgens mijn moeder en vader komt bijna iedereen, alleen melden ze dat niet aan ons... Dat zal nog bellen worden.

Gewoon mailen of bellen,

Mensen vergeten dit vlug

xxx

Daisy

Meld misbruik20-9-2009 9:42:34

Bij ons staat er op de uitnodigingen dat ze moeten laten weten als ze niet komen. We hebben nog maar 2 mensen die niet komen.
Wij trouwen 17/10 en als ik mensen zie die nog niets gezegd heb, vraag ik het gewoon even en naar de rest stuur ik een mailtje om zeker te zijn.

Tot nu toe zijn we al zeker van 90personen van de 120 ongeveer.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info