Terug naar overzicht
Hallo,Wij hebben met hen contact genomen na dat we onze Amerkikaanse schoolbus hadden gehuurd bij het Bruidsparadijs in Kapellen. Hij zij heel grof en boos, hoe dat we er bij kwamen om nog maar naar hem te durven bellen en te vraagen of hij onze ceremoniemeester wou zijn.Dat hij al op voorhand wist dat onze huwelijksdag gedoemd zou zijn om te mislukken omdat de bussen daar niet inorde zijn. En dat we maar moesten zien waar we nog een ceremoniemeester konden vinden, hij zou iedereen verwittigen die hij kende om te zegen dat ze ons niet mochten helpen.We hebben intussen een zeer toffe ceremoniemeester gevonden die er geen probleem van maakt om samen te werken met de mensen van het Bruidsparadijs. Er zijn uiteraard mensen die goed geholpen zijn door Wuyts-De Vooght, en we hebben goede en slechte berichten gekregen over de bussen van het Bruidsparadijs, maar dan kon hij het wel op een normale manier zeggen vind ik.Groetjes Cindy,
Hallo Guy,Wij kennen mensen die alles hebben geregeld via Wuyts en die zeer tevreden waren. Wij zijn echter ook eens bij hen langs geweest en het klikte totaal niet : wij vonden hem veel te opdringerig omdat hij ons echt alles moest voorstellen van wat hij te bieden had (terwijl wij enkel kwamen voor auto's) en bovendien heeft hij een soort flauwe-grapjes-humor waar wij echt niet konden om lachen. Maar onze ervaring is natuurlijk echt persoonlijk en heeft niets te maken met de service die zij bieden. Ik denk dat je best gewoon eens langsgaat om je eigen mening te vormen.Groetjes,Gert
ik ben ook eens bij hem in de winkel binnengestapt, en hij lachte ons bijna uit dat we niet bij hem kwamen voor de ceremonie, maar enkel eens om te kijken voor een geschenk voor onze ouders... een arrogant en bovendien (sorry, dat ik het zo zeg) fat ventje, ik vind dat hij er totaal niet uitziet als een 'ceremoniemeester die op de achtergrond alles netjes regelt'... maar het is persoonlijk, natuurlijk!
wij gaan zaterdag normaal een overeenkomst sluiten oei oie jullie maken me bang!
Hey Guy,mijn beste vriendin had vorig jaar ceremonie Wuyts De Vooght en bij haar was alles picobello geregeld.Ook wij hebben Peter als ceremoniemeester gekozen en tot hiertoe zijn wij meer dan tevreden over de service.Het klopt inderdaad dat Peter als ceremoniemeester absoluut geen goede ervaring heeft met zijn collega's van het bruidsparadijs. Ook ons heeft hij dit verteld op een kordate maar volgens mij niet echt brute manier (Cindy, waarmee ik geen afbreuk wil doen aan jou ervaring .... wil alleen maar meegeven dat het bij ons anders is).En het klopt inderdaad dat wanneer je Peter in zijn "dagelijkse" plunje ziet niet echt kan geloven dat hij een "echte" ceremoniemeester is ... maar geloof me .... toen mijn beste vriendin trouwde was hij heel professioneel en afgeborsteld.Belangrijk bij een ceremoniemeester natuurlijk is of het al dan niet tussen jullie klikt. Maar dat heeft volgens mij meer met jullie als persoon en als koppel te maken dan met de kwaliteiten van de ceremoniemeester. De ene zal een rustige, bedeesde ceremoniemeester verkiezen, de andere heeft het meer voor een losse die graag eens een grapje verkoopt .... maar dat is jullie aanvoelen.Dus Guy, ik zou zeggen ... maak een afspraak en oordeel daarna zelf!Ik kan hem alleen maar aanraden!Mocht je nog meer info nodig hebben ... geef maar een seintje hé!groetjesKathleen03.12.05
wij zijn gisteren geweest en hebben getekend wij hebben ilse als ceremoniemeester supervriendelijk meisje!!! met peter zijn humor moet je om kunnen en als je zelf niet kunt lachen dan is dat misschien niet altijd even gemakkelijk! maar ieder zijn smaak! hij was in elk gevl heel eerlijk! hij raadde ons zelfs dingen af die voor hem beter in de portemonnee uit zouden komen, dus! wij kijken er naar uit!