Terug naar overzicht
Hé, wat leuk! Ik ben ook van plan om daar binnenkort te gaan kijken. Leuk dat je er een goed gevoel had! Hadden ze grote keuze aan bruidskledij?
Hallo, Ik ben blij dat je zo'n goede ervaring hebt gehad. Ik ben voor de eerste keer ook kleedjes gaan passen bij lilian claes en bij mij was dit helemaal anders. Erg onvriendelijk, opdringerig ("dit is het laatste dat we hebben dus snel beslissen"), en ze hebben mij totaal niet laten zien wat ik wilde.Maar goed, ik ben blij dat ze blijkbaar niet iedereen zo behandelen. Ik heb mijn kleed uiteindelijk gekocht bij koonings in nederland en ben er super blij mee!Veel succes met je zoektocht!!!
Hallo, Ik ben vorige week ook bij Liliane Claes geweest. De ontvangst was een echte afknapper. Allé waarom wou ik nu geen kleed met veel franjes en wel iets dat ik achteraf nog kan aandoen. Maar ik heb er me niets proberen van aan te trekken. Ik had er per slot van rekening een dagje verlof in gestoken. Naarmate de pasbeurt vorderde werd de verkoopster vriendelijker. Toekomstige bruidjes, laat jullie bij deze winkel vooral niet overdonderen!!!
Ik heb er vrijdag mijn kleedje gekocht en mijn ervaring daar was super. Ik heb echt alle kleedjes kunnen zien en alles waarvan ik dacht dat het misschien wel iets kon zijn, heb ik kunnen passen. Ik was wel alleen in de winkel, dus misschien dat ik daar ook wel veel geluk mee had. Uiteindelijk had ik nog twee kleedjes die iedereen eigenlijk even mooi vond. De verkoopster was helemaal nie opdringerig en heeft geduldig nog eens alles mee helpen passen tot ik toch mijn definitieve keuze heb gemaakt. 'k ben er echt met een kei goed gevoel buitengestapt en met de bestelling van mijn droomkleedje :)GroetjesKim
ik was daar ook geweest en mijn ervaring was ook heel goed. verkoopster was heel vriendelijk en niet opdringerig. maar had toch uiteindelijk mijn droomkleed ergens anders gekocht.