Nu Online
Momenteel zijn er 474 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Feestzaal de kleine graaf in s'Herenelderen

19-9-2009 21:51:07
Dag allemaal,

Wij zijn erover aan het nadenken om ons trouwfeest te organiseren in de kleine graaf in s'Herenelderen. De zaal ziet er fantastisch uit en ook de ontvangst was plezierig. Nu zou ik graag nog van enkele mensen wat van hun ervaring te horen krijgen...zowel negatief als positief

Hoe was de begeleiding ter voorbereiding van het feest? Kan men gemakkelijk zelf dingen aanbrengen qua decoratie? Hoe is het eten bevallen? En natuurlijk de bediening? Hoe verliep de dag op zich?

Misschien wat rare vragen, maar heb er nog geen feest kunnen bezoeken?
Ik hoop dat jullie mijn laatste twijfels kunnen wegnemen!

Merci alvast...

Ilse

Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 3445

Heidi
4-7-2009
 Meld misbruik19-9-2009 22:49:16

Hey Ilse,
wij waren vorig jaar ah twijfelen tss de kleine graaf en de vrije valk.
Ik ben goed ontvangen bij de kleine graaf en het zag er daar heel goed uit maar we vonden de prijs te duur alsook de forfait voor de kelners (hebben alles zelf betaald).
Ik heb al heel veel positiefs gehoord van een bruidje die erg enthousiast was en ook negatieve dingen van iemand anders die daar feest gegeven had (niet genoeg eten, mensen hadden nog honger...).
Je hebt toch altijd mensen die klagen uiteindelijk.
Ik zou zeggen bezoek een aantal zaken en ga op uw gevoel af.
Ik heb dat ook gedaan en heb het me niet beklaagd.
De kleine graaf is in ieder geval een zeer mooie locatie, mooie zaal.
Veel succes!
Groetjes.

Karmen
29-5-2010
 Meld misbruik20-9-2009 10:12:18

Het is een heel mooie zaal & de ontvangst & het eten zijn echt heel goed, maar ook wij zijn afgeknapt op de prijs. Toen ik een aantal zalen contacteerde, kreeg ik van de meeste zonder meer de prijs mee. Van de Kleine Graaf kreeg ik als antwoord: Kom gerust eens kijken, dan krijg je ter plaatse de prijzen, want sommige mensen knappen hier op af, zonder de prijs in zijn context te zien... Wat ook zo was. Ik weet niet of je ook al andere zalen bezocht hebt, maar je kan elders zeker evenveel of zelfs meer krijgen aan een prijs, die een stuk lager ligt. Als prijs helemaal geen rol speelt, is de zaal wel aan te raden, want het is echt wel in orde. Maar je betaalt er dus wel degelijk voor!

Wij kozen uiteindelijk voor Het Dennenhof in Bokrijk!

Katrien
22-8-2009
 Meld misbruik20-9-2009 17:01:48

Ik kan alleen maar lof spreken! Wij hadden heel veel schrik in het begin en hebben ook heel lang getwijfeld. Heel veel mensen hadden verteld dat er een slechte bediening was, het eten niet goed was, heel onprofessioneel, dubbele boekingen enz. Toen hadden wij ook contact gehad met iemand die dat jaar getrouwd was in de kleine graaf en zij was ook alleen maar lof. Wij hadden die negatieve punten besproken met de maître en hij kon dit bevestigen omdat ze toen met een andere traiteur werkten wat nu niet meer het geval is. Toch hadden wij een heel goed gevoel bij de besprekingen en uiteindelijk hebben we toegehapt en zeker geen spijt van gehad.
De locatie is echt super! Het is ook vrij nieuw en nog heel weinig mensen zijn daar al geweest dus dat maakt het een grote verrassing. De tafels worden prachtig versierd de stertent op de binnenplaats is heel gezellig en uniek, ook heel vriendelijke garcons. Het is wel niet het goedkoopste maar ook zeker niet het duurste. Als je gaat vergelijken met de zalen van Bart Claes of het dennenhof in Bokrijk dan zit je in dezelfde prijscategorie en het is er veeeeeeeeeeeeel mooier.
Je moet echt niet twijfelen, als je daar feest geeft dan zit je echt top, een mooier locatie vind je nooit!

Karmen
29-5-2010
 Meld misbruik20-9-2009 18:36:43

Het is nu niet voor het één of ander, maar het Dennenhof is niet even duur & zeker zo mooi, anders was ik ook wel voor De Kleine Graaf gegaan, wat geografisch beter was uitgekomen. De zalen van Bart Claes zijn trouwens ook zeker zo mooi, ik vraag me af waar Katrien is gaan kijken. Ieder zijn smaak, maar ik vind het Dennenhof veel moderner, zowel van zaal als van aanpak & ik houd niet van dat oude, maar wie liever traditioneler gaat, zal zeker tevreden zijn in De Kleine Graaf.

Heidi
4-7-2009
 Meld misbruik21-9-2009 9:46:15

Ik ben het hiermee ook eens, de kleine graaf en poortgebouw zijn van dezelfde familie die het liever traditioneel zien, ze tellen ook door op speciale versiering etc....
Ik hou meer van romantiek, modernere zalen die zeker zo mooi versierd zijn, al is het niet mooier (en goedkoper).
Als je genoeg sponsorgeld hebt is dat natuurlijk ook mooi meegenomen.
Het is wat jullie stijl is hé.
Groetjes en succes.

Kim
2-8-2008
 Meld misbruik21-9-2009 11:06:33

Hoi,
Wij hebben vorig jaar in augustus ons trouwfeest in De Kleine Graaf gegeven. En ik heb niets dan lof. Ik zou het zo opnieuw gedaan hebben.
Wij hoorden in het begin ook veel negatieve dingen, maar sommige mensen vinden altijd wel iets om over te zeveren.
Toen we de eerste keer de zaal binnenkwamen, waren we onmiddellijk verliefd op de zaal en sfeer die er hing. We hebben ook andere zalen bezocht, maar geen enkele kon tippen aan de kleine graaf.
Wat de prijs betreft, kan ik alleen maar zeggen dat ze toen (vorig jaar) in dezelfde categorie vielen van de grotten in Kanne en andere zalen uit onze omgeving.
Wij zijn er supergoed ontvangen door Agnes en Jos. Ook bij de voorbereiding mochten we zo vaak we wilden langskomen om dingen te bespreken. Zelfs de dag op voorhand mochten we onze openingsdans gaan oefenen.
Dan het feest zelf: Niets dan lof van onze gasten. Ze kwamen het ons zelfs persoonlijk zeggen dat het eten zo lekker was!!! Er was meer dan genoeg, het bleef warm genoeg, de bediening liep heel vlot. Gewoonweg een prachtig feest, waar onze gasten het nu nog over hebben.
Ik kan helemaal niets van kritiek bedenken.
Zelfs nu nog, als we er gaan eten, hebben we een goed contact met Jos & Agnes!
Doen zou ik zeggen.

Groetjes
Kim
http://erwinenkim.bruiloftsite.nl

Heidi
4-7-2009
 Meld misbruik21-9-2009 13:12:47

Enne zeker doen als uw ouders betalen :-)

Ilse

Meld misbruik21-9-2009 22:40:27

Hoi iedereen,
merci alvast voor de verschillende op- en aanmerkingen.

We zijn in de tussentijd in verschillende zalen geweest, en ik had steeds het gevoel dat niets kon tippen aan de kleine graaf. Daar had ik echt een wow gevoel.
Denkelijk dat we dus voor deze zaal gaan kiezen.

@ Kim en Katrien, Ik ben blij te horen dat jullie zo een tof trouwfeest hebben gehad. zou je mij eventueel iets meer over jouw feest willen vertellen. Hoeveel personen hadden jullie uitgenodigd, of welk opties hebben jullie genomen? Diner aan tafel of buffet vorm? Was alles goenoeg voorzien? Want daar heb ik zo een schrik voor...Dat mensen niet genoeg gegeten gaan hebben? Ik heb wel een prijslijst gekregen van hun, maar komen daar nog veel kosten bij? Is bijvoorbeeld extra decoratie veel duurder? Je kan het ook gerust naar ilse_venken@hotmail.com sturen...Tenminste als je deze info wilt delen.

Hartelijk dank alvast...

Jos

Meld misbruik21-8-2014 17:10:42

Wij zijn getrouwd op 12 juli in de Kleine Graaf en hebben enkel positieve commentaar. Van begin tot eind werden we heel goed geholpen. Prijs kwaliteit kan je zeker niet beter zitten! Van begin tot eind hebben wij genoten!

Thomas

Meld misbruik21-8-2014 17:13:53

Wij zijn getrouwd op 12 juli in de Kleine Graaf en hebben enkel positieve commentaar. Van begin tot eind werden we heel goed geholpen. Prijs kwaliteit kan je zeker niet beter zitten! Van begin tot eind hebben wij genoten!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info