Terug naar overzicht
BesteKijk even op www.partylighting.be MvgCedric
Hoi Regina Wij trouwen op 08-09-10 en hebben een dj die een goeie vriend en collega is van mijn toekomstige , hij is uit het antwerpse !!!je mag hem altijd kontakteren uit naam van mijn vriend , is al jaren Dj voor feesten en een heel open en prachtig persoonbij deze zijn gsm nummer 0475 89 17 27je mag best vermelden dat je zijn nummer gekregen hebt via Danny ,zijn collega bij Audi alvast veel geluk , maak er een onvergetelijke dag van , Groetjes Katte en Danny
HalloIk zou dan zeker es informeren bij klimaxs music.Wij hadden hem in hotel Beveren en da was super.Zijne site www.klimaxsmusic.be Chantal
Beste Regina,Met enige fierheid stel ik je op deze rubriek onze eigen website voor www.studiohappymusic.be,neem gerust een kijkje..wij stellen dit ten zeerste op prijs..vele referentie's op aanvraag verkrijgbaar..Mvg Dierk Van Paemelen
hey,Het is niet gemakkelijk om een goede DJ te vinden...maar wij hadden een super DJ!!Niemand die zichzelf zo verkoopt...mss kan je hem eens een belleke geven, wij kregen muziek van 19.00u tot 5.00u...waren dan stikkapot haha ;-)Zijn naam is Steve Dua : 0473874141Zeg maar dat je gestuurd bent van Debby en Wesley ;-)groetjes,Debby8-8-2009