Nu Online
Momenteel zijn er 430 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hotel gezocht 10 jaar samen vieren

20-9-2009 17:50:03
Even iets anders. Half november zijn wij 10 jaar samen. Graag zou ik een hotelletje boeken en er een paar dagen tussenuit gaan. Heeft iemand aanraders? Liefst België of net over de grens. Of als er iemand nog andere ideetjes moest hebben mag je dit ook altijd laten weten.

groetjes, Carolina

Carolina
1-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 803

tine
14-5-2010
 Meld misbruik21-9-2009 11:20:34

Hallo,

Ik heb aan mijn verloofde voor zijn verjaardag een verwenweekend in de Kraaiberghoeve in Mesen (bij ieper) cadeau gedaan. Het (volledig vernieuwde) hotel heeft slechts drie kamers en de benedenverdieping kan privé afgehuurd worden (sauna, hammam, hete plaat, bubbelbad, regendouche, buitenruimte,...), de gastvrouw is heel vriendelijk en het hotel zelf is heel rustiek. De streek is bovendien ook een echte aanrader, helemaal niet zo toeristisch en dus ideaal om tot rust te komen!

Mvg
Tine

katty
8-9-2010
 Meld misbruik21-9-2009 12:24:20

river hotel Gent ,romantisch arragenment !! Een aanrader ...........

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik21-9-2009 16:36:41

normandy barriere in deauville
landgoed duin en kruidberg in santpoort
manoir du dragon in knokke

in brugge kan je via bookings.nl veel romantische hotels boeken

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik21-9-2009 16:58:00

Morgen staan er kastelen voor 30euro per nacht in de flair. Misschien daar eens kijken? Wel geen idee zelf welke graad van romantiek zo'n kasteel heeft.

Groetjes en maak er iets moois van ;-)
Laura

veronique
13-9-2008
 Meld misbruik22-9-2009 9:42:29

Hey, wij zijn enkele jaren geleden eens op gastronomisch weekend in Chateau Bleu in Luik geweest. Een aanrader als jullie graag lekker eten! Dat was toen ook via de gids van Flair trouwens. Ze hebben er ook twee privéruimtes met zwembad, sauna, hammam, ... die je kan huren voor jullie tweetjes. De kamers waren heel klassiek (zo van dat ouderwets behang), maar heel ruim en een luxe badkamer en groot bad! Het was een hele korte vakantie, maar m'n vriend (man ondertussen ;)) spreekt er nog van!
Groetjes, Véro

Ellen

Meld misbruik24-9-2009 23:42:33

Begin september had mijn vriend een weekendje gepland zonder dat ik van iets wist. Wil je iets speciaals en uniek in België dan kan ik je volgende B&B in Durbuy aanraden: La Balade des gnomes (www.labaladedesgnomes.be ) Mijn mond viel open toen ik op onze kamer kwam, zoiets had ik nog nooit gezien. Het ontbijt wordt altijd naar de kamer gebracht. Vlak naast het hotel ligt een restaurant waar je heerlijk kan eten.

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...