Terug naar overzicht
Hallo,Ik heb aan mijn verloofde voor zijn verjaardag een verwenweekend in de Kraaiberghoeve in Mesen (bij ieper) cadeau gedaan. Het (volledig vernieuwde) hotel heeft slechts drie kamers en de benedenverdieping kan privé afgehuurd worden (sauna, hammam, hete plaat, bubbelbad, regendouche, buitenruimte,...), de gastvrouw is heel vriendelijk en het hotel zelf is heel rustiek. De streek is bovendien ook een echte aanrader, helemaal niet zo toeristisch en dus ideaal om tot rust te komen!MvgTine
river hotel Gent ,romantisch arragenment !! Een aanrader ...........
normandy barriere in deauvillelandgoed duin en kruidberg in santpoortmanoir du dragon in knokkein brugge kan je via bookings.nl veel romantische hotels boeken
Morgen staan er kastelen voor 30euro per nacht in de flair. Misschien daar eens kijken? Wel geen idee zelf welke graad van romantiek zo'n kasteel heeft.Groetjes en maak er iets moois van ;-)Laura
Hey, wij zijn enkele jaren geleden eens op gastronomisch weekend in Chateau Bleu in Luik geweest. Een aanrader als jullie graag lekker eten! Dat was toen ook via de gids van Flair trouwens. Ze hebben er ook twee privéruimtes met zwembad, sauna, hammam, ... die je kan huren voor jullie tweetjes. De kamers waren heel klassiek (zo van dat ouderwets behang), maar heel ruim en een luxe badkamer en groot bad! Het was een hele korte vakantie, maar m'n vriend (man ondertussen ;)) spreekt er nog van!Groetjes, Véro
Begin september had mijn vriend een weekendje gepland zonder dat ik van iets wist. Wil je iets speciaals en uniek in België dan kan ik je volgende B&B in Durbuy aanraden: La Balade des gnomes (www.labaladedesgnomes.be ) Mijn mond viel open toen ik op onze kamer kwam, zoiets had ik nog nooit gezien. Het ontbijt wordt altijd naar de kamer gebracht. Vlak naast het hotel ligt een restaurant waar je heerlijk kan eten.Groetjes