Nu Online
Momenteel zijn er 625 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tip: fede di oro

20-9-2009 20:48:20
Beste medebruidjes
Ik ben dit weekend samen met mijn vriend naar fede di oro geweest en het is inderdaad echt echt echt de moeite om er 2 uur voor te rijden, wat een keuze, veel geduld, en zeer goede prijzen :) Ik kijk al uit nr onze ontwerpen. Nu wil ik wel even een tip geven voor wie nog moet gaan, ze vragen een voorschot van €100 CASH. Dus wel even geld meenemen (het is niet veel maar het was vervelend om een bancontact te zoeken in de buurt)
Voor de rest SUPERWEEKEND gehad :)
Grtjs
Karin
22052010

KARIN
22-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 307

Deanie

Meld misbruik20-9-2009 21:37:20

Hey Carin,

bedankt voor de tip. Ik zie dat jullie op 22 mei 2010 in het huwelijksbootje stappen. Waren jullie nog ruim op tijd? Wij trouwen op 12 juni 2010 en wij hadden gedacht om in november eens langs te gaan. Hoe lang hebben jullie erover gedaan om jullie ringen te kiezen?

Alvast bedankt voor de tip en geniet nog van de voorbereidingen!

Groetjes
Deanie
12/06/2010

Natalie
17-7-2010
 Meld misbruik20-9-2009 22:20:22

Hallo!

Wij trouwen over precies 300 dagen en zijn van plan om in november/december eens te gaan zien voor onze ringen.
Natuurlijk ook bij Fede di Oro, 't is tenslotte maar een half uurtje rijden voor ons.
Hoe lang moeten jullie wachten vooraleer jullie je ringen hebben? Want heb er eigenlijk geen idee van wanneer we deze best bestellen.

Ook nog bedankt voor de tip ivm het voorschot! Is idd niet zo leuk dat je daar nog een BC moet zoeken, omdat ze cash vragen.

Nog veel plezier bij de verdere voorbereidingen!

Grts
Natalie
17/07/2010

C
15-7-2008
 Meld misbruik21-9-2009 9:51:58

Wij hebben ook onze trouwringen daar gekocht en ook zeer tevreden van het resultaat en afwerking. Het voorschot vragen zij kontant omdat ze geen bc hebben, wel hebben wij het resterend bedrag van 640euro rechtstreeks kunnen overschrijven op hun rekening wat wel gemakkelijk was, zo hoef je niet met veel cash rond te lopen.

KARIN
22-5-2010
 Meld misbruik21-9-2009 17:19:23

Hallo,
wij waren ruim op tijd, ze sorteren de aanvragen van ringen op trouwdatum en de ringen zijn dan 8weken op voorhand klaar dus wanneer je ongev gaat maakt niet zo veel uit als het maar 3 maand op voorhand is :)
Wij hebben 2 uur in de winkel gezeten, echt leuk om samen te doen :)
Grtjs
Karin

Cindy
10-10-2009
 Meld misbruik21-9-2009 19:53:58

Hallo medebruidjes,
wij hebben onze trouwringen ook bij Fede di Oro gekocht, en helemaal geen slecht woord over de service van de winkel. Ook wij hebben onze tijd mogen nemen, telkens opnieuw hebben ze prijzen voor ons uitgeteld, geen enkele moeite was teveel. Wij zijn onze ringen begin mei gaan kiezen en zouden deze begin september krijgen. Nu zijn die 8 weken op voorhand niet altijd van toepassing zalle. Toen wij op 10 september een belletje deden, kregen we de uitleg dat er na ons nog vele trouwers waren langsgeweest die voor ons trouwden, en die ringen kregen dus voorrang... met als gevolg dat de onze achteruit geschoven werden. Nu hebben we vandaag opnieuw gebeld en ze hebben ons gezegd dat we ze volgende week krijgen, minder dan 2 weken op voorhand. Wel spannend, ik hoop dat de maat nog goed is, want tijd om aan te passen is er niet meer. Hier heb ik wel stress door gekregen, maar voor de rest geen negatieve ervaringen mee gehad. Nu nog hopen dat we ze volgende week hebben!
Groetjes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...