Nu Online
Momenteel zijn er 259 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Eindelijk...

20-9-2009 22:36:20
Hallo,
Normaal gezien hadden wij zaterdag 8 augustus getrouwd geweest. Maar... op 1 augustus juist 1 week voor onze grote dag kwam mijn schoonbroer (18 jaar) in coma terecht door een autoongeluk. Onze wereld stortte in. Na maanden lang plannen, dromen... werd in 1 seconde onze droom aan diggelen geslagen. Wij hebben onze trouw uitgesteld en nu zaterdag is het zover. Iedereen zegt mij dat ik moet genieten deze laatste week naar het huwelijk toe maar het is en blijft moeilijk hoor... De meest erge doemscenario's flisten voorbij.
Ik weet echt dat ik toch een beetje moet proberen om te genieten maar gemakkelijk is het niet.
Dit moest ik echt effe kwijt!

Veel liefs,
Dorien

Dorien

Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 840

katty
8-9-2010
 Meld misbruik21-9-2009 8:41:24

Beste Dorien, ik wens je alle goeds toe en een fantastische dag !!

heidi

Meld misbruik21-9-2009 10:34:22

geniet ervan, deze dag is even jouw dag en zet alle zorgen even op kant.

Vera
22-8-2009
 Meld misbruik21-9-2009 11:50:25

Dorien,
Ik hoop echt dat jullie van deze dag zullen kunnen genieten. Het is echt een prachtige dag en hij vliegt zo snel voorbij. Ik wens jullie alletwee heel veel sterkte toen en hoop natuurlijk dat je schoonbroer snel uit zijn coma zal ontwaken.
Veel liefs,
Vera

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik22-9-2009 21:51:29

Geniet van uw dagje!
Het gaat zo snel voorbij, even alles vergeten, je beleeft hem maar 1 keer hoor.
Groetjes
Marieke

tami
26-6-2010
 Meld misbruik24-9-2009 14:38:04

Dorien,

dat genieten niet makkelijk zal zijn, is begrijpelijk en dat er doemscenario's opdagen is ook logisch maar bedenk dat jij noch iemand anders hier wat dan ook kunnen aan veranderen. We hebben het lot nu eenmaal niet in handen, hé.
Probeer dus, voor die ene dag, het toch even van je af te zetten zodat je van je trouwdag kan genieten zoals elke bruid : met volle teugen. Het zou jammer zijn om je hele dag te laten overschaduwen door dit voorval waar je hoedanook niks kan aan doen.
Maar kom hier inmiddels maar zoveel en zo vaak uithuilen als je wil, daar dient dit forum ook voor ! Als dàt je kan helpen om van je dag te kunnen genieten, moet je je aan ons niet storen. Wij zullen er dan wel voor zorgen dat de morele barometer op 'zonnig' komt te staan tegen zaterdag :)

Hartelijke groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...