Terug naar overzicht
Hey,wij trouwen 31/10Wij moeten nog naamkaartjes maken en bruidsuikers in hartjes doen. Menus zijn sinds gisteren klaar (veel werk)nog 2 keer kleed passen, muziek bespreken met dj.En dat is het... Veel succes en plezier de 3e okt$xxxsophie
Hey ;-) wij ook bruidsuikers in hartjes!Veel plezier nog!Katrien
Hey,Wij trouwen de week na jullie, op 10/10.Wat wij nog moeten doen is:-schoenen vr de kids; as zaterdag-kralenwinkel vr ons mama; as zaterdag-gastenboek personaliseren met 2 foto's-openingsdans inoefenen; we beginnen met slow, mr halverwege stopt die muziek en doen we een ingestudeerd dansje op mix van 9 korte stukjes uit leuke nummertjes-verlovingsring afhalen; heb die laten vergroten, droeg die aan ringvinger, mr dr komt trouwring en verlovingsring aan wijsvinger-misboekje is in proefdruk-uitnodigingsbriefje vr kerk vr de kids hun klasgenootjes en voetbalkameraadjesGn stress, dat komt allemaal in orde!Veel plezier met jullie trouw! Good luck!Melissa10/10/09
wij trouwen 2/10!ik moet nog enkel de bedankjes maken!het gaat snel nu he
wij trouwen 26/09 nog 5 dagen dus het begint spannend te worden!!!
Dag Katrien,wij trouwen 10 oktober. Momenteel is ook hier zowat alles klaar. De laatste week juist nog mijn kleed afhalen en naar de kapster en zo. En nu zondag nog gauw even naar de kerk kijken hoe alles in elkaar zal zitten. (qua stoelen en hoe en waar de bloemen komen...)En net zoals Melissa ook onze openingsdans wat inoefenen want bij ons ook geen klassieke trage dans.Voor de rest is alles zowat klaar.Gisteren hadden we nog een laatste afspraak met onze pastoor.Groeten en veel plezier nog met de laatste voorbereidingen!Eva
Ondertussen nog maar 11 dagen :) Wij trouwen ook de derde.Wat nog te doen:- Muziek bespreken met dj- Originele manier om tafels in te delen volop aan het uitwerken- Muziek nog es testen in de kerk- bruidssuiker!Dat is het zo wat.
Wij trouwen 17/10. Ik mag vandaag mijn kleed gaan afhalen :-)Ik vind deze laatste weken echt wel zalig.We staan er heel goed voor. Moeten enkel de cadeau's voor ouders en getuigen nog in elkaar knutselen, de proefdruk van het misboekje moeten we vandaag gaan keuren en dan worden ze gedrukt, ... Dus echt bijna niets meer.Ik ben volop bezig met verwennerijen, zodat we er goed uitzien :-) Zonnebank, gezichtsbehandelingen, proefkapsel, ... :-)Dit weekend hebben wij de vrijgezellen, daar kijken we ook enorm naar uit :-) We zijn benieuwd wat ze gepland hebben. De plannen die ze met mijn vriend gaan doen, weet ik wel ongeveer :-)