Nu Online
Momenteel zijn er 623 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

12 dagen

21-9-2009 13:04:04
Nog 12 dagen te gaan!

Ik ben nog redelijk rustig voor de moment, weet niet hoelang dit nog zal duren hehe! Misschien door het feit dat ik nog werk tot de woensdag ervoor dat het mijn gedachten op andere wegen zet ;)

Zijn er nog die deze weken trouwen?

Wat moeten wij nog doen? Naamkaartjes maken, menu's maken, idee vinden voor de tafelverdeling (iemand voorstellen?) en dat is het eigenlijk. De dag ervoor gaan we de bloemstukjes maken voor aan de tafel en gaan we de balonnen met helium gaan opblazen.

We zijn dus redelijk goed voorbereid, zelfs onze openingsdans kennen we prima!

Volgend weekend nog één keer passen (you never know) en dan zijn het de laatste momenten als verloofd koppel.

Kijk er ontzettend hard naar uit!

Trouwens ;) vanaf nu kunnen we het voorspelde weerbericht volgen lol en het valt wel mee, afwisselend zon en wolken met 11% kans op regen =D De dagen erna zijn wel redelijk nattekes :-) aj aj!

Spannend

Succes aan iedereen
Katrien
3/10/2009

Katrien
3-10-2009
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 368

Sophie

Meld misbruik21-9-2009 13:13:25

Hey,

wij trouwen 31/10
Wij moeten nog naamkaartjes maken en bruidsuikers in hartjes doen. Menus zijn sinds gisteren klaar (veel werk)

nog 2 keer kleed passen, muziek bespreken met dj.

En dat is het...

Veel succes en plezier de 3e okt$

xxx

sophie

Katrien
3-10-2009
 Meld misbruik21-9-2009 13:36:36

Hey ;-) wij ook bruidsuikers in hartjes!

Veel plezier nog!
Katrien

Bart
10-10-2009
 Meld misbruik21-9-2009 13:49:06

Hey,
Wij trouwen de week na jullie, op 10/10.
Wat wij nog moeten doen is:
-schoenen vr de kids; as zaterdag
-kralenwinkel vr ons mama; as zaterdag
-gastenboek personaliseren met 2 foto's
-openingsdans inoefenen; we beginnen met slow, mr halverwege stopt die muziek en doen we een ingestudeerd dansje op mix van 9 korte stukjes uit leuke nummertjes
-verlovingsring afhalen; heb die laten vergroten, droeg die aan ringvinger, mr dr komt trouwring en verlovingsring aan wijsvinger
-misboekje is in proefdruk
-uitnodigingsbriefje vr kerk vr de kids hun klasgenootjes en voetbalkameraadjes

Gn stress, dat komt allemaal in orde!

Veel plezier met jullie trouw! Good luck!

Melissa
10/10/09

Petra
2-10-2009
 Meld misbruik21-9-2009 17:50:42

wij trouwen 2/10!
ik moet nog enkel de bedankjes maken!

het gaat snel nu he

daphné

Meld misbruik21-9-2009 23:03:30

wij trouwen 26/09 nog 5 dagen dus het begint spannend te worden!!!

Eva
10-10-2009
 Meld misbruik22-9-2009 9:23:16

Dag Katrien,

wij trouwen 10 oktober. Momenteel is ook hier zowat alles klaar. De laatste week juist nog mijn kleed afhalen en naar de kapster en zo. En nu zondag nog gauw even naar de kerk kijken hoe alles in elkaar zal zitten. (qua stoelen en hoe en waar de bloemen komen...)
En net zoals Melissa ook onze openingsdans wat inoefenen want bij ons ook geen klassieke trage dans.

Voor de rest is alles zowat klaar.
Gisteren hadden we nog een laatste afspraak met onze pastoor.

Groeten en veel plezier nog met de laatste voorbereidingen!
Eva

Hannelore
3-10-2009
 Meld misbruik22-9-2009 13:09:40

Ondertussen nog maar 11 dagen :) Wij trouwen ook de derde.
Wat nog te doen:
- Muziek bespreken met dj
- Originele manier om tafels in te delen volop aan het uitwerken
- Muziek nog es testen in de kerk
- bruidssuiker!

Dat is het zo wat.

Daisy

Meld misbruik23-9-2009 9:21:02

Wij trouwen 17/10. Ik mag vandaag mijn kleed gaan afhalen :-)
Ik vind deze laatste weken echt wel zalig.
We staan er heel goed voor. Moeten enkel de cadeau's voor ouders en getuigen nog in elkaar knutselen, de proefdruk van het misboekje moeten we vandaag gaan keuren en dan worden ze gedrukt, ... Dus echt bijna niets meer.
Ik ben volop bezig met verwennerijen, zodat we er goed uitzien :-) Zonnebank, gezichtsbehandelingen, proefkapsel, ... :-)

Dit weekend hebben wij de vrijgezellen, daar kijken we ook enorm naar uit :-) We zijn benieuwd wat ze gepland hebben. De plannen die ze met mijn vriend gaan doen, weet ik wel ongeveer :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...