Terug naar overzicht
Hallo,Gabrielli in Roeselare heeft een enorme keuze trouwschoenen. Ik denk niet dat je er ergens meer zal vinden. Ik heb mijn schoenen wel bij Pierre-yves gekocht, omdat ze die inkleuren in het kleur van mijn kleed.groetjes,Joke
Vanloo in Zonhoven heest zeker 300 paar bruidsschoenen
Hallo Mirella,Heeft VanLoo een website?Wat is het adres want ik vind hier niks van terug.Alvast bedanktTiziana
Bedoelt Mirella niet Vanloock in Zandhoven?
Hey Mieke,Ik heb ook 14 dagen geleden mijn trouwkleed gekocht bij Pierre-yves en moest ook tegen de eerste pas mijn schoenen en lingerie hebben. Heb wel ginder schoenen gepast maar kosten inderdaad heel veel en ik vond ze niet eens mooi. Naar het schijnt zijn er veel schoenwinkel die ook bruidsschoenen verkopen. Ik moet zelf ook nog op zoek gaan dus ja zal wel ziengroetjessofie
www.vanloock.com Superveel keuze en super mooie schoenen! Heb er een maand geleden nog suiteschoenen gekocht, vanaf € 120 vind je er al trouwschoenen.Ik raad je wel aan (als je op een zaterdag gaat) om zo vroeg mogelijk te gaan, want overdag is het daar een overrompeling...Veel succes!Sofie7/07/2007
hoi,kun je niet eens vragen of ze geen afprijzingen hebben waar ik mijn kleed aan het passen was zaten ze met hun handen in het haar daar ze niet alle schoenen meer in hun collectie hadden en ze hebben veel aan de helft van prijs verkocht die van mij kosten bvb 59 euro groetjes xxx
Hallo Ik heb dit weekend mijn trouwschoenen gekocht bij Gabrielli in Roeselare. Ze hebben er dure maar ook goedkopere !die van mij kosten 99€ en ik vind ze prachtig ...GroetjesLien