TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lien
7-5-2010
|
21-9-2009 15:23:43
denk je niet dat wat je ook aan hebt, je ventje zal vinden dat je er adembenemend uitziet? ik denk het wel ;-)
groetjes
|
|
Sophie
|
21-9-2009 15:34:02
Hey Tina,
De ene staat mooi met een kraag de andere wat minder... Je kan dat niet vergelijken! Ik ben er zeker van dat jouw ventje het héél graag zal zien! Niet twijfelen.
Sophie
|
|
Tina
1-5-2010
|
21-9-2009 15:39:33
Hey naamgenoot,
Ga dan gerust even terug naar die winkel. Denk je nu echt dat je de enige bent die twijfeld of zelfs veranderd ? Ik heb hier al veel van die verhalen gelezen hoor :) Als je in dezelfde winkel wisseld, gaan ze daar volgens mij niet moeilijk over doen. Ze hebben uiteindelijk al 500 € van jou, dus klant ben je zowieso al. Ik vrees dat je met die onzekerheid gaat blijven zitten nu je bent beginnen te twijfelen. En het zou zonde zijn dat je je niet 100% voelt op je trouwdag. Ga dus naar de winkel, leg je probleem uit en probeer alvast nog een paar andere jurken. Als je bij het herpassen van je huidige jurk nog altijd de "waw"-factor hebt, dan zit je goed. Anders kan je wisselen. Je man zal je uiteraard mooi vinden, maar dat moet jij wel voor 1000 % uitstralen !!!!
Veel succes met wwat je keuze dan ook is TINA
|
|
heidi
|
22-9-2009 10:06:38
voor ik mijn kleedje ging kiezen liet ik wat foto's aan mijn man zien zodat ik wist wat hij mooi vond, hij heeft een volledige andere stijl dan ik. Ik wist dat hij niet graag een kraag zag, en dat hij graag bleek en kant zag, dus naar zijn wensen heb ik toch eentje gevonden dat ikzelf ook mooi vond, ik wou eerst kleur maar heb dan voor ivoor gekozen. Misschien zit hij het bij jou wel graag, het kleed is bij iedere persoon anders...
|
|
Tina
6-2-2010
|
22-9-2009 10:18:37
Hey Heidi,
Ik weet dat hij zo'n korset-achtige jurk wel mooi vond, maar toen ik zoiets aan had, stond mij dat echt niet. Ik zal er nog eens een paar nachtjes over moeten slapen denk ik :-) (of eerder van wakker liggen!) In ieder geval, bedankt voor de reacties meisjes!
Groetjes
|
|
Edel
7-8-2010
|
15-10-2009 19:44:53
Hey meisje,
Ik zou als ik jou was even naar de winkel bellen, je probleem uitleggen en terug je kleed passen. Volgens mij kan je perfect wisselen mocht je blijven twijfelen! Ik weet niet wanneer je datum is maar je hebt voldoende tijd denk ik. xxx
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|