Terug naar overzicht
Hallo.Ik ben ook van plan om mijn kaars bij hen te bestellen. Via hun site kan je de verschillende modellen bekijken en de prijs staat erbij (via webshop kijken).Groetjes Keshia17/07/2010
Wij hebben dat niet bij hen gedaan,ondanks de vele keuze vonden we toch niet onze zin ... wij zijn naar Bredene geweest: de kaarsenboetiek!Super vriendelijke mensen, en heel leuke creatieve ideetjes! Supergoeie service!De kwaliteit van de kaarsen zijn ook heel erg goed, wat ikzelf minder vond bij de kaarsengieterij in Brugge... Veel rook, slecht geur, brand niet zo mooi op, en brandt heel snel op .. terwijl die van de kaarsenboetiek hebben we 2u laten branden en er is maar een heel klein beetje weggebrand!Het is ook de bedoeling dat je ze een mooi plaatsje geeft in je woonkamer denk ik ;-)Groetjes!Reeds 38 daagjes getrouwd& zwanger ...
Hey, Dank je Lindsay voor de goee raad! Ik denk om dan toch het risico niet te nemen. Kwil het idd in m'n living kunnen zetten!Proficiat met je huwelijk EN zwangerschap^!Groetjes
Wij hebben onze kaars bij Timigrie in Vladslo (bij Diksmuide) gekocht. Het is een olielamp en dat leek ons wel leuk omdat die nooit opbrandt.groetjes
Mijn kaars komt van in Brugge maar ik heb de indruk dat het toch niet zo duur is hoor. Iemand spreekt hier van + 100 EUR maar ik geloof dat ik maar de helft daarvan heb betaald.
Wij hebben onze kaars bij de kaarsengieterij in brugge gekocht: 50.00 euro helemaal gepersonaliseerd. Lindsey: ik begrijp je kritiek niet: te veel rook, brandt te snel op, slechte geur ... hoe kan je dit weten als je er geen kaars gekocht hebt? Vrienden van ons laten hun kaars geregeld branden en kunnen zich ook niet vinden in jouw kritiek. Enfin: iedereen koopt waar ie wilt ...