Terug naar overzicht
Wij trouwen 3/12/2005 Bij ons staat Gelieve een seintje te geven voor 12 november We zien wel hoe de reacties zijn. We zijn pas de uitnodigingen aan het rondbrengen.groetjes,Mirella
Ik ga antwoordkaartjes bij mijn uitnodigingen steken. Met een wel of niet vakje dat ze moeten aankruisen. Want ik denk dat sommige niet gaan bellen
Wij gaan ook vragen om zowiezo te antwoorden. Ik denk da dat het anders in het honderd gaat lopen. Want bellen ze niet omdat ze zeker gaan komen of zijn ze vergeten te bellen? ik zou me niet zeker voelengroetjes,Saskia (1-4-6)
Dag Anja,Ik vraag of ze bellen wanneer ze niet kunnen komen. Mijn vriendin is begin september getrouwd en daar moest iedereen bellen om te zeggen of ze al dan niet zouden komen. En er waren er heel wat die niets laten weten hebben en zo had ze wel 20 plaatsen te veel bij het avondfeest. Wat natuurlijk niet mooi was als daar een lege tafel staat.Davine
Hey Anja,een nicht van mij had gezet:STEEDS antwoord voorgroetjes,Tinne
Hey,Bij ons stond er:"Graag verwittigen vóór 14 oktober." (= vandaag, idd!)Mijn vriend wou het er meer als een gebod opzetten ("Verwittig ons vóór 14 oktober."), maar dat vond ik niet beleefd. Ik had ook allerlei verhalen gehoord over grote aantallen mensen die niet verwittigen, maar ik moet zeggen dat ik het bij ons zeer goed vind meevallen. Ik denk dat we het van de in totaal 290 genodigden (receptie+feest) van een 30tal mensen nog niet weten. Die zal ik zeker dit weekend nog mailen of bellen, ik vind daar niks mis mee (natuurlijk wel van hen, maar niet van mij). Ik zou zeker niet enkel degenen die niet komen laten bevestigen, dan zou ik het nog eerder omgekeerd doen: enkel wie komt, bevestigt. Anderzijds hadden vrienden van ons van een bepaald koppel niks gehoord en dachten dat ze niet zouden komen, en die stonden daar wel ineens op het avondfeest (en zijn weggestuurd, wat ik maar normaal vind)! Voor de receptie kun je natuurlijk wat soepeler zijn. Maar dan nog: het is toch een heel kleine moeite om als gast een seintje te geven op voorhand!Succes ermee,LiefsBarbara
Ik zou ook zetten: "Graag een seintje voor ..." . Anderzijds vraag ik me wel af of je er ook niks kan bijzetten die wil zeggen: "geen antwoord = niet komen". Natuurlijk niet zo cru, maar iets dat op hetzelfde neerkomt.